Beste,
Ik heb sinds kort een bonkend geluid achter als ik mijn gas loslaat. Als ik weer gas geef is het geluid weg.
Het ligt niet aan mijn winterbanden want die zijn nieuw.
Iemand een idee ?
Bonkend geluid achter
- speedy
- NMC Legend
- MCS Floris
- Be Mini
Bericht
it's nor Black, nor white.
Durf buiten de lijntjeS te kleuren...
Re: Bonkend geluid achter
of zijn het de ploffen uit je uitlaat...
(^ was ook eerste dat bij me op kwam, wielbouten ff snel checken)

(^ was ook eerste dat bij me op kwam, wielbouten ff snel checken)

Durf buiten de lijntjeS te kleuren...
- xelling
- Nieuwsgierig
Bericht
Dank allen,
wiellen eraf gehaald en weer erop maar zelfde geluid. Om het ingewikkelder te maken er zit achter in mijn velg een behoorlijke deuk maar deze zat er vorig jaar ook al in ( het is n.l. mijn setje wintervelgen/banden)
Vorig jaar geen probleem dus daarom kan ik het me niet voorstellen dat het hier mee te maken heeft
wiellen eraf gehaald en weer erop maar zelfde geluid. Om het ingewikkelder te maken er zit achter in mijn velg een behoorlijke deuk maar deze zat er vorig jaar ook al in ( het is n.l. mijn setje wintervelgen/banden)
Vorig jaar geen probleem dus daarom kan ik het me niet voorstellen dat het hier mee te maken heeft
- speedy
- NMC Legend
Bericht
wielen van voor naar achter wisselen?
kun je dat ook uitsluiten.
verder niets veranderd? schroefset ofzo
kun je dat ook uitsluiten.
verder niets veranderd? schroefset ofzo
- speedy
- NMC Legend
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Je zou even onder je kofferbak bekleding kunnen kijken of alles goed vast ligt
- Shorty75
- Nieuwsgierig
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ff zomervelgen achter er weer op gooien, als het weg is weet je iig dat het iets met de velg of daaraan gerelateerd moet zijn. Kun je tevens checken of je met de winterbanden wellicht al in een spijker of i.d. gereden bent.
- xelling
- Nieuwsgierig
- speedy
- NMC Legend
Bericht
zal vast iets simpels zijn als het opeens plotseling is na de wielen wissel
- xelling
- Nieuwsgierig
Bericht
okay heren hier een update...
zomer velgen achter er op gezet en het geluid is er nog steeds, dus weer eraf en winter velgen er weer op.
Garage op de hoek mee laten rijden en hij zegt dat het mijn voorremmen zijn hmmm
Ondanks dat mijn schijven en blokken nog goed zijn wil ik ze best vervangen ( ik moet toch wat) ?
Hoor graag van jullie
zomer velgen achter er op gezet en het geluid is er nog steeds, dus weer eraf en winter velgen er weer op.
Garage op de hoek mee laten rijden en hij zegt dat het mijn voorremmen zijn hmmm
Ondanks dat mijn schijven en blokken nog goed zijn wil ik ze best vervangen ( ik moet toch wat) ?
Hoor graag van jullie
- speedy
- NMC Legend
- Kivo
- Nieuwsgierig
Bericht
De uitlaat die ergens tegen aan ligt/tikt bij gas los misschien?
Remmen die "bonken", dat zou zoals aangegeven wel zeer vreemd zijn - daar zou ik voorlopig geen geld aan gaan uitgeven als ze verder nog goed zijn.
Hoeveel kilometers heeft de Mini achter de kiezen?
Remmen die "bonken", dat zou zoals aangegeven wel zeer vreemd zijn - daar zou ik voorlopig geen geld aan gaan uitgeven als ze verder nog goed zijn.
Hoeveel kilometers heeft de Mini achter de kiezen?
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors