Hoi,
heeft er iemand wel eens meegemaakt dat een garage, in ons geval Renova zomaar een incassobureau op je afstuurt na aanleiding van een rekening over iets wat onder garantie van een eerder uitgevoerde reparatie (koppeling vervangen, waarna de auto een rammel had)Viel? Er is ons nooit verteld dat het geld zou kosten, we hebben ook nooit een factuur of wat dan ook gezien. We zijn benieuwd of er meer mensen zijn die zoiets hebben meegemaakt bij Renova, we staan gewoon raar te kijken hiervan..
groetjes
Renova Tilburg conflict
- marcelclemens
- Bijna verslaafd
- laurensr53
- Leerling Mini lid
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Re: Renova Tilburg conflict
Is toch niet gelijk een aanval op Renova.
Patjakker is gewoon verbaast en mag toch vragen of meer mensen die ervaring hebben
Of moeten we nu ook alle dealers de hand boven het hoofd gaan houden ?
Patjakker is gewoon verbaast en mag toch vragen of meer mensen die ervaring hebben

Of moeten we nu ook alle dealers de hand boven het hoofd gaan houden ?
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Bij mij is ook eens een koppeling onder garantie vervangen (niet bij Renova) en die moest ik, tot mijn verrassing bij het ophalen, ook betalen.
Vervolgens ging de dealer met de importeur beoordelen of het garantie was en een paar dagen later had ik m'n geld terug.
Als bestuurder kan je een koppeling binnen een paar duizend kilometer slopen, ik snap dat ze eerst willen zien wat er mee aan de hand is. Maar ze hadden beter van te voren kunnen aangeven dat je het als eigenaar van de auto eerst moet "voorschieten".
Uit je verhaal maak ik op dat je nog geen terugkoppeling van ze hebt gekregen voordat je dit op het forum plaatste...?
Vervolgens ging de dealer met de importeur beoordelen of het garantie was en een paar dagen later had ik m'n geld terug.
Als bestuurder kan je een koppeling binnen een paar duizend kilometer slopen, ik snap dat ze eerst willen zien wat er mee aan de hand is. Maar ze hadden beter van te voren kunnen aangeven dat je het als eigenaar van de auto eerst moet "voorschieten".
Uit je verhaal maak ik op dat je nog geen terugkoppeling van ze hebt gekregen voordat je dit op het forum plaatste...?
- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als je geen factuur krijgt kun je hem niet betalen, kun je hem ook niet betwisten en kan er ook geen deurwaarder aan de deur komen. Dat gezegd hebbende, ik zou Renova gewoon even bellen om te vragen wat er aan de hand is. Dit soort zaken komen overal wel eens voor en meestal is er sprake van een communicatiestoornis en/of van een verschil in interpretatie van gemaakte afspraken.
"Orange is the happiest color!"

- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
peter schreef:Uit je verhaal maak ik op dat je nog geen terugkoppeling van ze hebt gekregen voordat je dit op het forum plaatste...?

MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
Justa Cooper

Vorige projecten:
- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Vorige projecten:
Justa Cooper

Vorige projecten:
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Grappig ben ik hè
Maar nu je er toch over begint; de topicstarter geeft al 4 dagen geen reactie in dit topic...

Maar nu je er toch over begint; de topicstarter geeft al 4 dagen geen reactie in dit topic...
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Die heeft misschien nog een leven naast de Mini's? Kan het me bijna niet voorstellen, maar toch, je hebt vreemde snuiters erbij natuurlijk.
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als je op zo'n manier een dealer in een kwaad daglicht stelt is het minste wat je kunt doen er bovenop zitten. Of plaats dan meteen een volledig verhaal, maar in elk geval niet alleen dit en dan 4 dagen niets meer.
Een incasso/factuur valt echt niet 'zomaar' op de deurmat en als dit toch wel het geval is zal Renova dat heus wel keurig regelen. Beetje jammer dit imo.
Een incasso/factuur valt echt niet 'zomaar' op de deurmat en als dit toch wel het geval is zal Renova dat heus wel keurig regelen. Beetje jammer dit imo.
- patjakker
- One wheel wonder
Bericht
Sorry jongens..ik heb het inderdaad echt heel erg druk. Vandaar even geen reactie. Ik heb contac gehad met het incassobureau en zij gaan het voor me uitzoeken. Zodra ik zelf meer tijd heb ga ik het zelf navragen bij Renova. Ik was echt stomverbaasd en het is zeker niet de insteek om een dealer zomaar in een kwaad daglicht te stellen. Er is ons gewoonweg nooit verteld dat het in rekening zou worden gebracht en een factuur hebben we nooit gezien, vandaar mijn vraag hier.
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hoezo neem je contact op met het incassobureau?
Dan neem je toch contact op met Renova??
Dan neem je toch contact op met Renova??
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors