Ik ben op zoek naar winterbanden, maar heb nu onder mijn JCW 205/40/18 zitten en er zitten verlagingsveren onder. Hoeveel die verlaagd is weet ik niet, want zat er bij aanschaf al onder. De maat banden 205/40/18 zijn er niet heel veel van dus is mijn vraag of ik met een andere maat bijv. 215/40/18 ook te doen is.
thanks alvast
Winterbanden 18 inch
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Winterbanden 18 inch
Wil je losse banden gaan wisselen? Niet aan beginnen!
Zoek een leuk 17" set. Kosten ontlopen elkaar nauwelijks aangezien het wisselen 2x per jaar een heel stuk goedkoper is.
Zoek een leuk 17" set. Kosten ontlopen elkaar nauwelijks aangezien het wisselen 2x per jaar een heel stuk goedkoper is.
- mikelona
- One wheel wonder
Bericht
Ja het is puur alleen voor een week wintersport. Dus dat is het punt een beetje.
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Winterbanden 18 inch
Ik zou ook geen banden alleen wisselen want kost toch elke keer 60 euro en de kans dat ze je wielen beschadigen is zeker aanwezig.
Beter een goedkope set 17" kopen want je zult volgend jaar ook weer op wintersport gaan neem ik aan.
En als je echt veel sneeuw krijgt rijden die 18" helemaal niet prettig.
Beter een goedkope set 17" kopen want je zult volgend jaar ook weer op wintersport gaan neem ik aan.
En als je echt veel sneeuw krijgt rijden die 18" helemaal niet prettig.
- mikelona
- One wheel wonder
Bericht
Nog een laatste vraag. Als ik een set 17 inch neem welke et waarde moet ik dan nemen. Heb jcw onderstel en verlaagd.
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors