Kan iemand me raad geven welk merk all seasons banden goed zijn voor op mijn mini r56?
Rij nu op continental 175/65 r15 echter deze zijn aan vervanging toe.
Twijfel om er weer continental zomermaanden op te leggen en een aparte winterset te kopen of om all seasons banden erop te leggen.
Iemand ervaring..?
Welk merk All seasons banden op Mini R56?
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Welk merk All seasons banden op mini r56?
In mijn optiek is een All Season band altijd een compromis. Ze zullen in de zomer niet zo goed zijn als een goede zomerband en in de winter niet zo goed als een goede winterband. Maar het is ook maar net hoeveel je van je banden vraagt natuurlijk.
Er zijn tegenwoordig ook All Season banden met een goede M+S kwalificering. Bijvoorbeeld de Vredestein Quatrac 5 of, de Michelin Cross Climate.
Er zijn tegenwoordig ook All Season banden met een goede M+S kwalificering. Bijvoorbeeld de Vredestein Quatrac 5 of, de Michelin Cross Climate.
- Manick
- Sponsor
Bericht
Re: Welk merk All seasons banden op mini r56?
Wij hebben hier in de garage meerdere voertuigen voorzien van Michelin Cross-climate banden, is een nieuwe All Season banden van Michelin
- CasR
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Ik heb nog een setje winterbanden op stalen velgen staan die nu eindelijk eens weg moeten. €120,- voor 4 velgen en banden ?
Re: Welk merk All seasons banden op Mini R56?
acidburns schreef:Kan iemand me raad geven welk merk all seasons banden goed zijn voor op mijn mini r56?
Rij nu op continental 175/65 r15 echter deze zijn aan vervanging toe.
Twijfel om er weer continental zomermaanden op te leggen en een aparte winterset te kopen of om all seasons banden erop te leggen.
Iemand ervaring..?
Ik heb nog een setje winterbanden op stalen velgen staan die nu eindelijk eens weg moeten. €120,- voor 4 velgen en banden ?
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors