We komen deze tegen als een van de gegadigden.
Is deze auto hier bekend?
Heeft iemand ervaring met Autobedrijf Haarhuis in GEESTEREN?
Op het eerste oog zien de auto's er opd e site erg netjes uit.
Dank alvast voor de reacties!

Gewoon even gratis door van die sites als ikwilvanmijnautoaf.nl een bod laten doen dan weet je waar je ondergrens ligt en kun je ermee naar andere verkopers.2Kaatjes schreef:RDW liet niets bijzonders zien. Mooie auto eens zien wat meneer Haarhuis van onze Megane vindt....
Helen vindt dit wel erg leuk. Als ie dan wat meer peper en zout krijgt wordt ze daar alleen blijer van.....vrouwen
Klopt dus kan alleen maar beter worden toch ?!!speedy schreef:biedingen van ikwilvanmijnautoaf zijn echt heel laag want ik heb 4500 euro meer gekregen als het bod van ikwilvanmijnautoaf.
2Kaatjes schreef:Ben het er nog niet over eens. De goede man heeft een optie op de auto.
Hebben daarnaast een mooie vergelijkbare witte gevonden.........
Zag dat je zowel de One D als Cooper D tot hetzelfde vermogen krijgt als je ze laat tunen........
Jij? Nog met iets bezig?
Dat zou mij verbazen want volgens mij heeft de 90pk versie geen verstelbare turboschoepen en de 110pk wel.2Kaatjes schreef:Ben het er nog niet over eens. De goede man heeft een optie op de auto.
Hebben daarnaast een mooie vergelijkbare witte gevonden.........
Zag dat je zowel de One D als Cooper D tot hetzelfde vermogen krijgt als je ze laat tunen........
Jij? Nog met iets bezig?
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors