Wat wordt er eigenlijk bij de auto geleverd zoals : gevarendriehoek, lampenset e.d. ?
Grtz,
Rob
Bijgeleverd ?
- Robbee
- Be Mini
- Contacteer:
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja en waar is die houder dan, want bij mij ligt hij namelijk los in de achterbak omdat hij nergens past. Heb al aan Bernard gevraagd of hij er clipjes voor wil bestellen. Bij m'n vorige Cooper S hing hij onder de "hoedenplank".emillio schreef:Gevarendriehoek zit in een houder van de achterklep geklikt....

- M-iNdO
- Be Mini
Bericht
Ja, bij mij ook losCooperS-lightningblue schreef:Ja en waar is die houder dan, want bij mij ligt hij namelijk los in de achterbak omdat hij nergens past. Heb al aan Bernard gevraagd of hij er clipjes voor wil bestellen. Bij m'n vorige Cooper S hing hij onder de "hoedenplank".emillio schreef:Gevarendriehoek zit in een houder van de achterklep geklikt....
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kan je voor mij een foto maken?! Ik ben heel benieuwd!Ries schreef:hangt bij mij ook in de binnenkant van de achterklep

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht

Dat dingetje linksbovenin in je kofferbak heb ik in dat vakje gedaan aan de linkerkant (past precies).
Ben benieuwd naar je foto! Kan me er niks bij voorstellen.
We zullen zien morgen

Dat dingetje linksbovenin in je kofferbak heb ik in dat vakje gedaan aan de linkerkant (past precies).
Ben benieuwd naar je foto! Kan me er niks bij voorstellen.

- Ries
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat dingetje boven is een schadesetje en zou ik het liefst thuis laten
Ik heb links nog geen vakje ontdenkt. Ik zal morgen maar eens op ontdekkingsreis gaan in de kofferbak van de MINI. Dus als ik morgen nog geen foto heb gepost ... is ie toch groter dan ik dacht

Ik heb links nog geen vakje ontdenkt. Ik zal morgen maar eens op ontdekkingsreis gaan in de kofferbak van de MINI. Dus als ik morgen nog geen foto heb gepost ... is ie toch groter dan ik dacht

- Ries
- Volledig MINI minded!
Bericht

dus zo zit ie er in

in dit soort beugeltjes
Nog twee extra foto's in mijn gallery.
Maar tijdens mijn speurtocht naar de vakjes etc ben ik geen krik tegen gekomen. Is dit enkel als je ook een reserve wiel hebt besteld? Ik heb wel een set 15" orginele LM's en extra de 17" crwonspokes. Wel zit er een compressortje achterin. Zit er bij jullie wel een krik in?

dus zo zit ie er in

in dit soort beugeltjes
Nog twee extra foto's in mijn gallery.
Maar tijdens mijn speurtocht naar de vakjes etc ben ik geen krik tegen gekomen. Is dit enkel als je ook een reserve wiel hebt besteld? Ik heb wel een set 15" orginele LM's en extra de 17" crwonspokes. Wel zit er een compressortje achterin. Zit er bij jullie wel een krik in?
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors