Hallo iedereen,
Ik ben van plan om een 2dehands mini jcw te kopen
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/mi ... 34459.html
Maar zou eerst willen weten hoeveel deze verbruikt en hoeveel de taxen zijn..
Zou iemand mij dit kunnen vertellen?
Mvg,
Romario
verbruik mini jcw
- romario279
- Nieuw Lid
Bericht
Re: verbruik mini jcw
Maar ik wil eerder een gemiddelde waarde want op de officiële site is het nooit eigenlijk accuraat 

- speedy
- NMC Legend
- romario279
- Nieuw Lid
Bericht
Dat is eigenlijk nog beter dat ik had verwacht' want heb nu een Renault Clio 1.2 en die verbruikt 9,5l/100km !! En had deze Clio voor 16000€ gekocht dus ben er rcht niet blij mee. En how About tax?
- Mini-Gijs
- Be Mini
Bericht
verbruik mini jcw
Ik rijd een S uit 2002 met 17% pulley. Ik rijd 25000 per jaar met mijn karretje op zowel binnenwegen, provinciale wegen en snelweg. Ik rijd niet als die genoemde " ouwe lul" maar ben ook niet altijd aan het knallen. Ik doe ook een 25k met mijn banden. Maar het optrekken is het lekkerste van rijden met de S dus dat gaat altijd weer verlei(ij)delijk hard. Ik rijd op een normale snelweg ongeveer tussen de 140 en 150km/h (als het kan). Mijn gemiddelde verbruik ligt op 1op 11,3 maar toen we treintje naar beek reden, eind maart, reed ik 1 op 14,2! We reden achter @brightnes aan
.

- Brightness
- NMC Legend
Bericht
Zeg je nou dat ik rij als een ouwe lul..? Of doel je op het voordeel van de enorme slipstream door mijn brede achterzijde..? 

- Ward
- Volledig MINI minded!
- Mini-Gijs
- Be Mini
Bericht
Overigens goed te volgen hoor die achterzijde van jou[WINKING FACE]. Blijft een heerlijke vette bak. Voor mij is het vooral de kleur icm wit en het hoge glansgehalte (brightness) die ik voor mijn volgende S ook zal proberen te realiseren.
verbruik mini jcw
Hahahaha, nee, we reden zeer gedisciplineerd achter jou aan zo'n 120km/u. Dat doen we allemaal normaal zelden denk ik;)Brightness schreef:Zeg je nou dat ik rij als een ouwe lul..? Of doel je op het voordeel van de enorme slipstream door mijn brede achterzijde..?
Overigens goed te volgen hoor die achterzijde van jou[WINKING FACE]. Blijft een heerlijke vette bak. Voor mij is het vooral de kleur icm wit en het hoge glansgehalte (brightness) die ik voor mijn volgende S ook zal proberen te realiseren.
- Mini-Gijs
- Be Mini
- Brightness
- NMC Legend
Bericht
Thanks, Gijs!Mini-Gijs schreef:Hahahaha, nee, we reden zeer gedisciplineerd achter jou aan zo'n 120km/u. Dat doen we allemaal normaal zelden denk ik;)Brightness schreef:Zeg je nou dat ik rij als een ouwe lul..? Of doel je op het voordeel van de enorme slipstream door mijn brede achterzijde..?

Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors