Alweer ruim een half jaar geleden dat ik de eerste foto's van m'n R56 Cooper hier gepost heb.
Intussen niet stilgezeten. Het volgende heb ik gedaan:
- Cooper S Spoiler
- Sportantenne (uiteraard)
- 3-Spaaks stuurwiel
- Witte knipperlichten achter
- (Facelift) Side scuttles wit
- de DIY witte knipperlichten mod (oranje lensje eruit)
- K&N vervangingsfilter
Nu heb ik nog twee zaken op mijn lijstje staan en dan ben ik voorlopig klaar:
- Bonnet Stripes
- Geluiddemper verwijderen (oftewel de ASE Sound-kit: http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=25329)
Ik ben op de helft voor beide:
De stripes krijg ik elk moment in de bus maar ik zoek nu iemand in de buurt van Amsterdam die ze goed kan plakken.
Voor ASE-soundkit heb ik al gemaild met Spenki. Ik heb al een K&N filter maar ik wil nu de demper verwijderen. Helaas reageert Spenki niet meer. Is er iemand anders die de demper eruit kan halen of een soortgelijke mod heeft? Wil een mooi geluidje hebben bovenin de toeren maar niet te overheersend op de snelweg of bij normaal tempo in de stad. Ik gebruik de Mini ook voor m'n werk namelijk. Kortom, de mod van Spenki lijkt me perfect.
Alle tips zijn welkom! Wie o wie zorgt ervoor dat mijn Mini zometeen af is:-)
Behalve dan dat ik heb gekeken naar Chip tuning maar kan alleen met de One en S begrijp ik?
Striping en ASE-sound
- spenki
- Sponsor
- Contacteer:
Bericht
Re: Striping en ASE-sound
Hoi.
Spenki reageert wel maar was op vakantie en heeft het ff te druk om het uit te zoeken met bestelnummers enz. Het is nl al een jaar of 2 geleden dat ik daarvoor spullen heb besteld en dat moet ik eerst weer opzoeken. Heb momenteel wat grote ombouw projecten en dus nog geen tijd helaas om het uit te zoeken.
Gr roy
Spenki reageert wel maar was op vakantie en heeft het ff te druk om het uit te zoeken met bestelnummers enz. Het is nl al een jaar of 2 geleden dat ik daarvoor spullen heb besteld en dat moet ik eerst weer opzoeken. Heb momenteel wat grote ombouw projecten en dus nog geen tijd helaas om het uit te zoeken.
Gr roy
- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Lolspenki schreef:Hoi.
Gr roy

- CooperBoss
- Nieuw Lid
Bericht
Haha dat verklaart een hele hoop! Excuses!
Hopelijk heb je een fijne vakantie gehad.
Laat maar weten wanneer je weer tijd hebt!
Tips voor de striping zijn nog steeds meer dan welkom!

Hopelijk heb je een fijne vakantie gehad.
Laat maar weten wanneer je weer tijd hebt!
Tips voor de striping zijn nog steeds meer dan welkom!

- CooperBoss
- Nieuw Lid
Bericht
Nogsteeds op zoek naar ene garage of iemand in (regio) Amsterdam waarvan bekend is dat ie stripes kan plakken. Iemand tips?

Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors