Hallo members,
weet iemand hoe ik de centreerringen uit mijn bbs moet krijgen?
klinkt misschien dom maar heb ze geprobeerd eruit te trekken/tikken enz maar niets werkt.
lijkt wel of dit centreerringen (aluminium)zijn die je er niet uit kunt/hoort te halen.
er zit wel speling op en je kunt ze makkelijk ronddraaien.
gr,
Daiël
BBS centreerringen verwijderen
- Robert
- NMC Moderator
Bericht
Re: bbs centreerringen verwijderen
Zit er niet zo'n mooie veer-/borgring in? Zie blz 5 van deze pdf, rood aangegeven in de dwarsdoorsnede: http://www.bbs-usa.com/BBS%20Hardware%2 ... t_2011.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Er is heel mooi gereedschap voor om zo'n ring eruit te goochelen. Maar wellicht lukt het je ook met een heel kleine schroevendraaier, oid.
Er is heel mooi gereedschap voor om zo'n ring eruit te goochelen. Maar wellicht lukt het je ook met een heel kleine schroevendraaier, oid.
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Re: bbs centreerringen verwijderen
ja idd ! ding krijg ik ook met geen mogelijkheid eruit...
maar ga er nog is in verdiepen.
thnx Robert
maar ga er nog is in verdiepen.
thnx Robert
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: BBS centreerringen verwijderen
Wel opletten bij terug zetten dat ze goed zitten.
Ik heb al eens gehad dat bij het op de naaf zetten van het wiel deze ring ros schoot en tussen naaf en wiel kwam te zitten. Bij aandraaien van de bouten merk je bijna niks maar als je gaat rijden zit je wiel scheef en zwabbert. En je hebt een afdruk van de draad aan de binnenkant van je velg.
Ik heb al eens gehad dat bij het op de naaf zetten van het wiel deze ring ros schoot en tussen naaf en wiel kwam te zitten. Bij aandraaien van de bouten merk je bijna niks maar als je gaat rijden zit je wiel scheef en zwabbert. En je hebt een afdruk van de draad aan de binnenkant van je velg.
- speedy
- NMC Legend
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Re: BBS centreerringen verwijderen
is het een probleem om een kunstof centreerring te gebruiken ipv deze ? wil graag een centreerring met rechte hoek en niet schuin aflopend want heeft met spacer 5 mm te weinig houvast en glijd eraf
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors