Mijn achterspeakers `bonken' nogal ondanks dat ik de bas al redelijk teruggeschroefd heb.
Oplossing lijkt me dat ik hem eruit haal of in ieder geval de achterkant eens loshaal en zie of alles wel goed vastzit. Het klinkt nl nergens naar zo.
Wie o wie kan me (liefst wat beeldend) vertellen hoe ik bij de achterspeakers kom.
Ik zag een how-to van een ander type mini, maar dat zag er vooral erg lastig uit allenaam (auto half afbreken).
Achterspeakers vervangen in Clubman
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Re: achterspeakers vervangen in Clubman
Helaas ontkom je er niet aan je auto 'half af te breken', anders kom je er helaas niet bij. Ik heb zelf geen Clubman, dus helaas geen foto's. Ik heb een hatchback gehad waar ik de speakers heb vervangen. Bij Clubman is het niet veel anders..
- TomTom
- Bijna verslaafd
Bericht
ik kan je niet zeggen of die "normaal" is of anders dan bij andere clubmannetjes. Mijn moeder had een clubman en het geluid (standaard boost) was niet best. Wat wij gedaan hebben, is de midspeaker voorin vervangen door een 2 weg en de speakers achterin op de radio wegdraaien. Mis je nog bass, dan de kleinste actieve sub erin en het geluid is velen malen beter.
Voor het vergelijk wellicht bij een meeting door een andere clubman berijder laten beluisteren?
Voor het vergelijk wellicht bij een meeting door een andere clubman berijder laten beluisteren?
The Member Formely Known As KSTJA0

- 2Kaatjes
- Be Mini
Bericht
Hmm, dit geeft de burger weinig moed......
Zal eens zien wat ik hiermee ga doen. Vind het vooral jammer om achter helemaal weg te draaien. Geeft toch altijd wel een beter geluid als ze allemaal meedoen.....
Thanx guys!
Zal eens zien wat ik hiermee ga doen. Vind het vooral jammer om achter helemaal weg te draaien. Geeft toch altijd wel een beter geluid als ze allemaal meedoen.....
Thanx guys!
Lucky 7 

- 2Kaatjes
- Be Mini
Bericht
Re: Achterspeakers vervangen in Clubman
Euvel opgelost door van Laarhoven. Blijkbaar lag er een kabel los te rammelen achter de speaker. I love Mini Next!
Lucky 7 

- Jonn
- Nieuwsgierig
Bericht
jonn
Welke zou je aan bevelen, en hoe is dit aan te sluiten.TomTom schreef: .......
Mis je nog bass, dan de kleinste actieve sub erin en het geluid is velen malen beter.
.......
jonn
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors