Raam binnenzijde nat Clubman

De 2e generatie vanaf 2006
Club Alfa
One wheel wonder
One wheel wonder

Raam binnenzijde nat Clubman

18 apr 2013, 01:56

Als het raam van buiten vochtig is kan zijn door damp of regen...en ik open het raam en sluit deze wederom... raam nat aan binnenzijde.... met af en toe lelijke witte strepen. Zelfs als ik het raam niet volledig open. Heb al gaatjes aan de onderzijde van de deur gemaakt..... Hebben hier meer mensen last van en eventueel opgelost.. ?
Hij die wordt gepoort zal moeten dichten....

Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 apr 2013, 06:11

Dat hebben ze allemaal, is weinig aan te doen. Ik heb al een paar keer dit door de dealer laten verhelpen maar het komt altijd binnen een paar weken terug. Ik heb me er bij neergelegd
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend

18 apr 2013, 06:13

dat is irritant en heeft iedereen :wink: het schijnt dat ze blokjes in je deuren kunnen plaatsen zodat het raam niet meer langs die strips heen lopen.
ik doe het raam gewoon niet meer open en als ik hem wel open heb dan ligt er een doekje in mijn dashboard kastje :mrgreen:
speedy
NMC Legend
NMC Legend

18 apr 2013, 06:15

jij weer Rob :klap
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 apr 2013, 06:57

Nachtdienst dus was je weer voor vriend :mrgreen:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Club Alfa
One wheel wonder
One wheel wonder

19 apr 2013, 03:42

mushrop schreef:Dat hebben ze allemaal, is weinig aan te doen. Ik heb al een paar keer dit door de dealer laten verhelpen maar het komt altijd binnen een paar weken terug. Ik heb me er bij neergelegd
Goh monteur van de dealer had het ook al over een mini kwaal maar ik wilde mij hier niet zo snel bij neerleggen. Aangezien er hier genoeg zijn die betere oplossingen hebben dan menig dealerT... :mrgreen:
Hij die wordt gepoort zal moeten dichten....

Afbeelding

Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”