Hallo,
Reed vanmiddag na m'n chiptuningsessie naar huis.
Even topsnelheid geprobeerd, boven de 185/190 kreeg ik een waarschuwingsgeluid te horen?
Dacht dat het op de radio was, dus radio uit en nog een keertje proberen, toch nogmaals.
Kan zijn dat het te maken heeft met tegenwind, rijwindgeluid?
Meer mensen 'last' van? Misschien heeft het niets te betekenen, maar wil het toch even voorleggen.
Groeten Sander
Waarschuwingsmelding topsnelheid?
- Sander1991
- Leerling Mini lid
- Sander1991
- Leerling Mini lid
Bericht
Zal even zoeken naar de instellingen van de bc, niet dat ik zo vaak zo snel rijd...
Temperatuur schommelde tussen 2 en 4 graden, maar het was een ander geluid dan de vorstwaarschuwing
Temperatuur schommelde tussen 2 en 4 graden, maar het was een ander geluid dan de vorstwaarschuwing
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Als het maar niet je radarverklikker was 

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- MiniJefkeuh
- Mod virus alert!
Bericht
Kan je instellen bij je instellingen
, als je de visual boost hebt, ga je naar instellingen, en daar kan je dat ergens activeren. Je kan trouwens zelf kiezen bij welke snelheid hij een ''waarschuwingssein'' geeft, standaard staat ie op 200 geloof ik 

Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors