Stel je besteld af fabriek het JWC tuning pakket op je Cooper S.
Hoe zit het met de uitlaat en luchtfilter?
Is de verandering aan de uitlaat alleen de einddemper of is het een van voor tot achter systeem?
Stel je wilt het luchtfilter vervangen, wat adviseren jullie dan?
Bedankt vast voor de tips.
JCW uitlaat systeem
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
De JCW tuningkit wordt niet af-fabriek geleverd, wordt altijd achteraf geïnstalleerd. Ik heb het op mijn 1e R56 gehad, de einddemper en het spruitstuk worden vervangen en je krijgt een ander luchtfilter.
Qua luchtfilter zou je even op het forum kunnen zoeken, je Forge Cold air intake en nog vele andere
.
Qua luchtfilter zou je even op het forum kunnen zoeken, je Forge Cold air intake en nog vele andere

- Peter
- Volledig MINI minded!
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Inmiddels was ik via het forum al heeeeel veel wijzer geworden.
Ben er al uit. Er komt een Factory JCW uitlaat in de toekomst onder de Roadster...
Ben er al uit. Er komt een Factory JCW uitlaat in de toekomst onder de Roadster...
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Nee want dit is de kit uitlaat.... en ik wil de factory JCW uitlaat... een wereld van verschil qua geluid..
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Hou rekening incl korting en BTW op een goede €550,00 excl montage voor een factory JCW uitlaat. Een kituitlaat zie je op marktplaats of ebay nog weleens voorbij komen voor een €250,00 2de hands.
Wil alleen tijdens de komende meetings nog wat uitlaatjes live horen ipv via Youtube...
Wil een diepere grom maar ook de knallen behouden. Jan heeft op zijn Roadster een JCW luchtfilter en Factory JCW uitlaat... die knalt als een dolle...
Wil alleen tijdens de komende meetings nog wat uitlaatjes live horen ipv via Youtube...
Wil een diepere grom maar ook de knallen behouden. Jan heeft op zijn Roadster een JCW luchtfilter en Factory JCW uitlaat... die knalt als een dolle...
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
fJCW uitlaatdemper nemen en je middendemper eronder uit gooien. Je moet maar een keer meerijden met die van Ossie, waanzinnig geluid maar niet fout ofzo.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- S-67
- Be Mini
Bericht
Je kan natuurlijk ook eerst je middendemper eruit laten halen, dat alleen zal al een verschil maken in geluid ten opzichte van stock S uitlaat en daarna eventueel nog de fjcw uitlaat nemen.
Ik vind het alleen jammer dat ze die dingen duurder hebben gemaakt. Ze waren eerst namelijk 350 euro bij de dealer.
Ik vind het alleen jammer dat ze die dingen duurder hebben gemaakt. Ze waren eerst namelijk 350 euro bij de dealer.
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors