Hallo Allemaal,
Ik zit met een vraag. Wil mijn mini verlagen met de H&R veren van Beek. Deze zijn iets stugger dan de gewone veren maar niet zo stug als de standaard veren van de eerste generatie mini. Maar ik twijfel nog of ik achter ook een stabilisatie stang erin laat zetten. De mini heeft niet heel veel last van over of onder stuur. Alleen als het nat is en je op de limiet gaat rijden. Dan kan de kont af en toe weg glijden als je remd of gas los laat in een bocht, blijf je gas geven dan glij je weg over de voorwielen. Dit s allemaal niet heel schokkend en is goed te controleren.
Dus wat zouden jullie doen?? Of heeft het zowiezo wel zin om deze stang er in te zetten
Alvast bedankt. En als alles erin zit komt er weer een nieuwe lading foto's
Mini verlagen, ook stabi stang achter erbij ja of nee
- Batje
- Volledig MINI minded!
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja k had al zitten kijken, Maar met een stang achter is de auto zo afgesteld dat de achterkant strakker op de weg blijft omdat deze minder mee rolt. Maar wel dat deze sneller een stapje opzij kan gaan maken.
Maar t probleem is, veren ben ik in totaal 200euro voor kwijt. Als ik ook nog die stang er in zit (300 euro) dan wordt t toch ineens een duurder grapje.. Dus ben nu vooral aant bedenken of me dat het extra geld waard is zeg maar.
Maar t probleem is, veren ben ik in totaal 200euro voor kwijt. Als ik ook nog die stang er in zit (300 euro) dan wordt t toch ineens een duurder grapje.. Dus ben nu vooral aant bedenken of me dat het extra geld waard is zeg maar.
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors