Schuifdak initialiseren
- marcelm
- Leerling Mini lid
Bericht
Schuifdak initialiseren
De motor van het schuifdak van onze clubman is recent onder garantie vervangen door de garage. Omdat dat geen MINI- dealer is, hebben ze mij gevraagd om het dak te laten inlezen bij de MINI- dealer. De clubman is van mijn vrouw en omdat ikzelf BMW rij leek me dat geen probleem en heb een afspraak gemaakt hiervoor, waarna ze hem bij de dealer geinitialiseerd hebben en ook gelijk weer goed afgesteld. Toen ik hem ging ophalen bleek de comfortbediening niet meer te werken. De nonteur heeft er nog even naar gekeken en hem nogmaal geinitialiseerd (dat bleek dus echt heel simpel, kwestie van 30 sec. Knop indukken en dak open- en dicht laten gaan, had ik dat geweten..... ). Zonder resultaat. De monteur begreep het ook niet en denkt aan een verkeerde aansluiting van de motor. Ik ga nu eerst contact opnemen met de garage waar ik hem heb gekocht maar dacht maar eens een gokje te wagen op het forum: heeft iemand hier al eens mee te maken gehad en/ of een idee waar het zou kunnen liggen?
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors