Wanneer men de bandendruk aanpast moet je dan de bc resetten?
Bandenspanning indicator probleem
- Clubhouse
- Garlic Chef
Bericht
Bandenspanning indicator probleem
Misschien een domme vraag, maar moet dit?
- Robert
- NMC Moderator

Bericht
Je hele boordcomputer resetten...nee hoor, niet nodig. Waarom zou je dat willen?
Als je veel lucht moet toevoegen aan 1 wiel, dan kan het wel zo zijn dat je bandenspanningindicator een signaaltje geeft. Die zou je dan kunnen resetten. Maar op voorhand de reset uitvoeren is niet echt nodig, denk ik.
Als je veel lucht moet toevoegen aan 1 wiel, dan kan het wel zo zijn dat je bandenspanningindicator een signaaltje geeft. Die zou je dan kunnen resetten. Maar op voorhand de reset uitvoeren is niet echt nodig, denk ik.
- Clubhouse
- Garlic Chef
Bericht
Dat is wat ik bedoelde; de bandenspanningindicator.Robert schreef:Je hele boordcomputer resetten...nee hoor, niet nodig. Waarom zou je dat willen?
- Ricky
- One wheel wonder

Bericht
Bandenspanningindicator
Hallo mensen,
sinds gisteren mijn R50 ingeruild voor een R56 ONE.
Heb nu alleen een probleempje. Ik heb er orginele sportvelgjes op laten leggen maar nu is het bandenspanningsindicator lampje gaan branden in het schermpje van de boordcomputer. Een groot rood symbooltje wat lijkt op een lekke band.
Heb toende banden op spanning gebracht maar het lampje blijft branden....
Kaniemand mij vertellen of ikhem misschien moet resetten ofzo? En hoe dit moet?
Want heb er geen instructie boekje bij. En als het simpel op te lossen is wil ik er niet helemaal mee langs de garage aan de andere kant van het land.
Alvast bedankt voor jullie hulp
sinds gisteren mijn R50 ingeruild voor een R56 ONE.
Heb nu alleen een probleempje. Ik heb er orginele sportvelgjes op laten leggen maar nu is het bandenspanningsindicator lampje gaan branden in het schermpje van de boordcomputer. Een groot rood symbooltje wat lijkt op een lekke band.
Heb toende banden op spanning gebracht maar het lampje blijft branden....
Kaniemand mij vertellen of ikhem misschien moet resetten ofzo? En hoe dit moet?
Want heb er geen instructie boekje bij. En als het simpel op te lossen is wil ik er niet helemaal mee langs de garage aan de andere kant van het land.
Alvast bedankt voor jullie hulp
- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
klopt, je moet idd de bandenspanningsindicator resetten. Appeltje eitje. Staat trouwens ook gewoon in je instructieboekje. 
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Nurby
- 4 op een rij!

- Contacteer:
Bericht
Maar Ricky heeft geen instructieboekje...
Hier is de owners manual van de R56
http://motoringfile.com/files/2007_MINI_Hardtop.pdf
Blz 55 voor het resetten van de bandenspanningsindicator
En hier de owners manuals van alle modellen
http://www.motoringfile.com/motoringfile-downloads/
Gr Rick
Hier is de owners manual van de R56
http://motoringfile.com/files/2007_MINI_Hardtop.pdf
Blz 55 voor het resetten van de bandenspanningsindicator
En hier de owners manuals van alle modellen
http://www.motoringfile.com/motoringfile-downloads/
Gr Rick

Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors