Wel dat sommigen bij hun nieuwe 207 al last hadden van roest!

Het blok is juist (grotendeels) door BMW ontwikkeld. Maar ja, wat is dan de inbreng geweest van Peugeot.Sepp schreef:BMW had gewoon beter in eigen huis een kleine motor kunnen ontwikkelen voor de R56 in plaats van in zee te gaan met een andere fabrikant (welke dan ook) om goedkoper uit te zijn.
Ik wel! Rover kocht voor een bepaalde serie motoren bij BMW in. Hele goede motoren, maar Rover deed er wat aanpassingen aan naar hun eigen visie: het gevolg was dat ze niet zo lekker meer liepen als dezelfde motoren in de BMW's.Sepp schreef:Ik kan me namelijk geen enkele generatie BMW herinneren met motorische problemen.
Fascinerend, deze houding van Mini Nederland en hun dealers.kstja0 schreef:nou zo heb je er bijna geen last van... en zo twee keer achter elkaar. Meteen weer naar de dealer, antwoord: nee niet bekend, bellen met Mini Nederland: nee niet bekend.
Heeft iemand van de gedupeerde R56S-rijders zich al eens afgevraagd hoe hij/zij hun dieselende R56Skstja0 schreef:Kan mij er niet van weerhouden om eens te kijken wat voor andere auto's te koop zijn.
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors