Tering Kaj!
Dit zijn geen fijne dingen! Mini heeft wel meer van die terugkomende foutjes, zoals al dat gekraak in het interieur (heb ik zelf gelukkig niet), maar als het motorblok rare herrie gaat maken, dan maak je je wel erg ongerust! Ik hoop voor je dat het allemaal goed komt!! Succes ermee!
(ps, heb je m'n pm's gehad?)
Grtz HenkieTenk
Vreemde geluiden (Diesel-, Tractor-, Ratel- geluiden)
- Sid
- Volledig MINI minded!
Bericht
er is er nog steeds geen een gesneuveld volgens mij...
het klinkt flut*, maar er minder om rijden doen ze niet.
een r53 dan? nah daar is dat koppel van een r56 té lekker voor. ik hou goede hoop dat ze het willen gaan fixen in de nabije toekomst, en zo niet dan helaas voor de volgende eigenaar.
het klinkt flut*, maar er minder om rijden doen ze niet.
een r53 dan? nah daar is dat koppel van een r56 té lekker voor. ik hou goede hoop dat ze het willen gaan fixen in de nabije toekomst, en zo niet dan helaas voor de volgende eigenaar.
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zelf als dit een geval op zich is, dan nog is dit niet te accepteren.
Als je op Zandvoort staat met zo'n geluid na een paar leuke rondjes rijden zeggen de kenners in de pits tegen je dat je meteen de motor uit moet zetten omdat er anders meer kapot gaat, er krijgt duidelijk iets niet genoeg olie en dus is er overmatige slijtage.
Neem je je laptop mee Des (of iPod), kan je die tig filmpjes die er zijn laten zien.
Als je op Zandvoort staat met zo'n geluid na een paar leuke rondjes rijden zeggen de kenners in de pits tegen je dat je meteen de motor uit moet zetten omdat er anders meer kapot gaat, er krijgt duidelijk iets niet genoeg olie en dus is er overmatige slijtage.
Neem je je laptop mee Des (of iPod), kan je die tig filmpjes die er zijn laten zien.
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat krijgen ze ervan als ze perse voor willen lopen op de ontwikkelingen.PPCS schreef:Vergeleken met de R53 is die R56 geen betrouwbaarheids lievertje

Het heeft inderdaad iets met slijtage te maken, anders had hij het ook wel vanaf het begin af aan gedaan en had het ook vast wel in het boekje vermeld gestaan. Het olie-peil, temperaturen, manier van parkeren, we kunnen al een hoop uitsluiten.Berthil schreef:er krijgt duidelijk iets niet genoeg olie en dus is er overmatige slijtage.

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik wilde net beginnen met het schoonmaken van m'n auto. Ik doe de motorkap open en zie mijn strutbrace... Die is lelijk bekrast
. Ik twijfelde er geen moment aan dat dat was gekomen doordat ze hem er bij Renova af hebben moeten halen. Ik heb hem daar toen namelijk op de grond zien liggen.
*zucht*

Duidelijk toch?!
Afijn, meteen maar weer naar de dealer gebeld en gemeld dat hij beschadigd is. Ook meteen maar even gemeld dat het John-Deer-geluid al meteen de dag erop weer terug was. Geen erg zinvolle reacties zoals verwacht. Ik moest maar weer langs komen om de beschadigingen te laten zien. In de tussentijd word het verhaal van Berthil (zie post hierboven) uitgezocht.
Hier ook maar meteen een foto van m'n gesmolten striping...
(luchthapper is zoals verteld al vervangen doordat er een bobbel in zat van de hitte...)

*zucht*

Duidelijk toch?!
Afijn, meteen maar weer naar de dealer gebeld en gemeld dat hij beschadigd is. Ook meteen maar even gemeld dat het John-Deer-geluid al meteen de dag erop weer terug was. Geen erg zinvolle reacties zoals verwacht. Ik moest maar weer langs komen om de beschadigingen te laten zien. In de tussentijd word het verhaal van Berthil (zie post hierboven) uitgezocht.
Hier ook maar meteen een foto van m'n gesmolten striping...

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Jawel, het word altijd netjes opgelost als ze een oplossing hebben en het word altijd netjes vervangen als er iets beschadigd is. Kortom; geen slecht woord over Renova.Jurgen schreef:Tiens tiens en ik maar denken dat iedereen zo veel lof sprak over renova...

Als zij het betalen, prima. Ik ga er geen geld meer aan uitgeven.Hans schreef:Misschien toch maar gelijk een grotere intercooler monteren, blijft een stuk koeler!

- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors