Kan echter wel bedenken hoe het script eruit ziet.
Je begrijpt dat ik niet verrast ben, maar wel met je mee voel!?!?
Met oprechte deelneming,
Roy.

Ja dit is echt belachelijk. En wat me nog het meeste stoort is dat de dealers gewoon zeggen dat het bij de auto hoort... Antwoord was duidelijk van Mini Nederland afkomstig want ze hadden keurig een A4tje met algemene probleem omschrijving en standaard antwoord dat het bij de auto hoort bij mijn dealer.CooperS-lightningblue schreef:Hij tikt een beetje als hij warm is, maar dat heeft hij vanaf het begin af aan gedaan. Ook de auto waarin ik proefgereden heb had het. Daar heb ik genoegen mee genomen.
Maar ik wist niet van te voren dat hij bij een koude-start zo'n takke geluid maakt 's ochtends. Stond ook niks over in de boekjes. Als ik dat van te voren had geweten was hij er zeker niet gekomen!
Ik denk dat je het antwoord op deze vraag zelf al weet.kstja0 schreef:Ben benieuwd wat hij vandaag doet..... zal ik maar meteen bij de dealer langsgaan? of even wachten totdat hij het vaker gaat doen?
Nee klopt, het is heel onregelmatig. Lijkt wel gewoon alsof hij het doet als hij er zin in heeft...kstja0 schreef:En van een echt koude start kon ik niet spreken. een uur voordat ik wegging was ik al met de auto weggeweest en hem daarna in de garage geplaatst. dus......
Ik ga op de auto salon van geneve dinsdag wel even iemand van Mini doorzagen over dit probleem.Hans schreef:Ze komen er niet onderuit.. alle 200000 R56/55 mini's krijgen een terugroepaktie, motor wordt vervangen door een R53 compressor![]()
totale kosten 100 miljoen euro!
Ik begrijp niet waarom BMW/Mini dit probleem niet erkend!![]()
Is toch echt ruk dat het nu alweer terug is.. ze kunnen lullen als brugman maar dit wordt echt niet bij de auto, denken ze dat we gekke henkie zijn ofzo..
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors