Wat is hier uitgekomen?CooperS-lightningblue schreef:
Ik had voor 20 Februari een afspraak gemaakt. Er is met mijn dealer overeengekomen dat ik mijn MINI daar achter laat zo lang als nodig is. Wat ze eraan gaan doen weet ik dus nog niet, maar ik hoop dat MINI Nederland (of waar dan ook) wakker word en de moeite gaat doen dit kl*te geluid uit die motoren te halen.
Zou toch mooi zijn voor ze als ze kunnen zeggen dat zij de oplossing voor het probleem hebben gevonden.
Vreemde geluiden (Diesel-, Tractor-, Ratel- geluiden)
- HK
- Volledig MINI minded!
Bericht
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- TomTom
- Bijna verslaafd
Bericht
@CooperS-lightningblue
d'r wordt tenminsten (althans het lijkt) grondig naar gekeken. Ben wel heeeeeel benieuwd. Zo'n vervangende auto kost de dealer ook wat centen... dus ze doen het niet voor de lol.
in iedergeval sterkte....
d'r wordt tenminsten (althans het lijkt) grondig naar gekeken. Ben wel heeeeeel benieuwd. Zo'n vervangende auto kost de dealer ook wat centen... dus ze doen het niet voor de lol.
in iedergeval sterkte....
The Member Formely Known As KSTJA0

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ach, ik begreep dat ze het probleem van het starten alleen kunnen "uitstellen" (het is dus even weg en komt na een paar honderden/duizenden kilometers weer terug). In principe hetzelfde als de versnellingsbak.
Ik weet niet wat ze er precies allemaal aan aan het doen zijn, maar als hij zometeen maar weer in elkaar zit zoals het moet en ze hebben al mijn opmerking-punten opgelost vind ik alles prima.
Overigens wel de allerlaatste keer dat ik bij de dealer ben geweest voor problemen.
Anyhow: Ik mis m'n MINI!!!
Ik weet niet wat ze er precies allemaal aan aan het doen zijn, maar als hij zometeen maar weer in elkaar zit zoals het moet en ze hebben al mijn opmerking-punten opgelost vind ik alles prima.
Overigens wel de allerlaatste keer dat ik bij de dealer ben geweest voor problemen.
Nee dat weet ik. Heb een BMW 116i waar ik nu dus dik een week in rond tuf. Prima auto, rijd heerlijk, maar hij is zo traag als dikke str*nt in een trechter en heeft vreemd genoeg geen cruise-control (terwijl het een behoorlijk ruim aangeklede 1-serie is), best vervelend als je het verwend gewend bent.kstja0 schreef:Zo'n vervangende auto kost de dealer ook wat centen... dus ze doen het niet voor de lol

- TomTom
- Bijna verslaafd
Bericht
Ja kan mij voorstellen dat je je mini mist. Net een weekje ziek geweest... en dus niet gereden.... stap je d'r weer eens in....wat is dat toch fijn!!!
en dan bedoel je... volgende stap is Mini Nederland....? of.....!? (ga je iemand slaan?)CooperS-lightningblue schreef:Overigens wel de allerlaatste keer dat ik bij de dealer ben geweest voor problemen.
Ja kan mij voorstellen dat je je mini mist. Net een weekje ziek geweest... en dus niet gereden.... stap je d'r weer eens in....wat is dat toch fijn!!!
The Member Formely Known As KSTJA0

- M-iNdO
- Be Mini
Bericht
) verkies ik toch veel liever mijn MINI!
Ik heb ook een keer een BMW 118D en zelfs een 318i als vervangende auto meegekregen. Zeer degelijk, comfortabel (vering) maar voor de rest.... Op alle andere fronten (te veel om op te noemenCooperS-lightningblue schreef:Ach, ik begreep dat ze het probleem van het starten alleen kunnen "uitstellen" (het is dus even weg en komt na een paar honderden/duizenden kilometers weer terug). In principe hetzelfde als de versnellingsbak.
Nee dat weet ik. Heb een BMW 116i waar ik nu dus dik een week in rond tuf. Prima auto, rijd heerlijk, maar hij is zo traag als dikke str*nt in een trechter en heeft vreemd genoeg geen cruise-control (terwijl het een behoorlijk ruim aangeklede 1-serie is), best vervelend als je het verwend gewend bent.kstja0 schreef:Zo'n vervangende auto kost de dealer ook wat centen... dus ze doen het niet voor de lol

- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
Na in 10 verschillende middenklassers gereden te hebben (elke wagen een dag lang) om de juiste keuze te maken voor een bedrijfswagen kan ik ook beamen dat de Mini uniek blijft in zijn soort.... wat een fun als ik daar weer in stap!
Kaj, succes man.... ik ben benieuwd hoe ie er nu bij ligt
MR
Kaj, succes man.... ik ben benieuwd hoe ie er nu bij ligt

MR
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nee, dan bedoel ik: OPZOUTEN MET DAT HOK!kstja0 schreef:en dan bedoel je... volgende stap is Mini Nederland....? of.....!? (ga je iemand slaan?)CooperS-lightningblue schreef:Overigens wel de allerlaatste keer dat ik bij de dealer ben geweest voor problemen.
Man, die 118D is een raket in vergelijking met de 116i. Heb de vorige keer zo'n 118D meegekregen, die vond ik toch echt goed rijden, alles erop en eraan. Mooi bakkie, superstrak op de weg, het Philip Morris bochtje net zo hard door als met de Cooper S.M-iNdO schreef:Ik heb ook een keer een BMW 118D en zelfs een 318i als vervangende auto meegekregen. Zeer degelijk, comfortabel (vering) maar voor de rest.... Op alle andere fronten (te veel om op te noemen) verkies ik toch veel liever mijn MINI!

- Jenkins
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het is immers een garantiekwestie. Dus of Kaj (in dit geval) nu 1 week of 'n half jaar in leenauto's moet rondrijden;
het kost de dealer geen geld. "Alleen maar" 'n klant.
Nee hoor; zo'n vervangende auto is slechts 'n extra postje op hun claimformulier dat naar de importeur wordt gestuurd.kstja0 schreef: Zo'n vervangende auto kost de dealer ook wat centen... dus ze doen het niet voor de lol.
Het is immers een garantiekwestie. Dus of Kaj (in dit geval) nu 1 week of 'n half jaar in leenauto's moet rondrijden;
het kost de dealer geen geld. "Alleen maar" 'n klant.

- M-iNdO
- Be Mini
Bericht
(ik ben eerlijk genoeg om te zeggen dat een andere auto net zo goed of beter is dan mijn MINI).
Tja, ieder zijn eigen smaak/ervaring maar ik was niet echt onder de indruk van deze auto's. Van de diesels ben ik sowieso niet zo kapot qua fungehalte. Weet je hoe blij ik steeds ben als ik mijn eigen MINI weer terug hebCooperS-lightningblue schreef:Nee, dan bedoel ik: OPZOUTEN MET DAT HOK!kstja0 schreef:en dan bedoel je... volgende stap is Mini Nederland....? of.....!? (ga je iemand slaan?)CooperS-lightningblue schreef:Overigens wel de allerlaatste keer dat ik bij de dealer ben geweest voor problemen.
Man, die 118D is een raket in vergelijking met de 116i. Heb de vorige keer zo'n 118D meegekregen, die vond ik toch echt goed rijden, alles erop en eraan. Mooi bakkie, superstrak op de weg, het Philip Morris bochtje net zo hard door als met de Cooper S.M-iNdO schreef:Ik heb ook een keer een BMW 118D en zelfs een 318i als vervangende auto meegekregen. Zeer degelijk, comfortabel (vering) maar voor de rest.... Op alle andere fronten (te veel om op te noemen) verkies ik toch veel liever mijn MINI!

Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors