zijn helemaal niet duur (rond de 400)
Dat is inderdaad niet duur. En anders zet ik hem bij JMTuning in Dirkshorn neer voor een RVS eindpijp.speedy schreef:jcw dempertje erop en je hebt bijna dezelfde sound
zijn helemaal niet duur (rond de 400)
Klinkt goed! JCW pijp of iets dergelijks gaat er zeker komen, want die plofjes mogen luider ;-). Tune naar 211 pk bij Beek komt er ook.Dito schreef:Dat weet ik niet. Heb de S zo gekocht voorzien van jcw uitlaat en jcw bougies. Wellicht ook jcw tuning?
Wil hem nog wel eens op de rollerbank bij beek hebben.
Kan alleen zeggen dat de combi sound en acceleratie het gevoel geeft dat er erg veel power in zit. Bv bij 160km in zes het gas indrukken geeft een enorme versnelling in 1 ruk naar ver over de 200. In het verleden heb ik een saab gehad, getuned door maptun van 150 naar 225 pk. Was ook fantastisch maar het wende. De mini went nog niet. Heb geen enkele behoefte aan meer.
Lol. Dit is toch wel ziek! Dan laat je niet alleen de fietsers schrikken je frituurt ze ook :-Plouisvdd76 schreef:
Ook een N18 Cooper S...
Het is al even terug, maar 1,5 maand geleden is de JCW uitlaat eronder gegaan. Dit is niet enkel de einddemper. Kon via Marktplaats van een BMW testvoertuig een complete set krijgen vanaf de downpipe.Dito schreef:Volledige uitlaatlijn. De sound zwelt bij accelereren prachtig aan. Bij konstant rijden licht hoorbaar maar absoluut niet storend.
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors