http://www.automotive-werkplaats.nl/occ ... et-stoppen
Lees dit maar is dan weet je dat er nog genoeg teller fraude word gepleegd.
Daarom heb ik liever geen tweedehands wagen.
Er wordt zoveel geknoeid.
Aankoop R56 Cooper S of toch maar Cooper
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Re: Aankoop R56 Cooper S of toch maar Cooper
ik heb liever ook geen tweedehands spul maar ja dan kan ik niet de auto rijden die ik nu rijd dus ik ben wel blij dat er echt nog heel veel goede tweedehands auto's te krijgen zijn :-)
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
X2speedy schreef:ik heb liever ook geen tweedehands spul maar ja dan kan ik niet de auto rijden die ik nu rijd dus ik ben wel blij dat er echt nog heel veel goede tweedehands auto's te krijgen zijn :-)

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- Atrak
- One wheel wonder
Bericht
Zorg alleen dat je bij verkoper een goed gevoel hebt, dat is voor mij het belangrijkste.
Ik snap dat niet iedereen het zich kan of wil permitteren.speedy schreef:ik heb liever ook geen tweedehands spul maar ja dan kan ik niet de auto rijden die ik nu rijd dus ik ben wel blij dat er echt nog heel veel goede tweedehands auto's te krijgen zijn :-)
Zorg alleen dat je bij verkoper een goed gevoel hebt, dat is voor mij het belangrijkste.
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
Je kan ook een MINI kopen waar net de kop vanaf is. Bij de dealer, scheelt een hoop geld. En heeft niet zo zeer te maken met permitteren of niet willen maar sommige dingen zijn gewoon absurt duur en zou ik nooit nieuw bestellen op een MINI maar op deze mannier kan je wel daar wel tegen aan lopen. Gewoon goed zoeken

- CasR
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
De auto neem je mee en gaat deze dagelijks gebruiken. De verkoper zie je niet meer en als je deze later te vaak ziet, is je gevoel over deze verkoper ook wel over.!
Oplichters zijn de beste verkopers, anders zou je je niet laten misleiden.
Je koopt een auto, die je zelfs nog objectief kan laten beoordelen, van een verkoper waar je een goed gevoel bij hebt ?Atrak schreef:Ik snap dat niet iedereen het zich kan of wil permitteren.speedy schreef:ik heb liever ook geen tweedehands spul maar ja dan kan ik niet de auto rijden die ik nu rijd dus ik ben wel blij dat er echt nog heel veel goede tweedehands auto's te krijgen zijn :-)
De auto neem je mee en gaat deze dagelijks gebruiken. De verkoper zie je niet meer en als je deze later te vaak ziet, is je gevoel over deze verkoper ook wel over.!
- Atrak
- One wheel wonder
Bericht
Ik koop alleen nieuwe auto's dus voor mij heeft het te maken met gun ik Klaasje of Pietje zijn marge.
Misleiden is een groot woord.
Ik weet altijd precies welke specificatie ik wil, dus dan rijd ik langs een x aantal dealers waar je mee word doodgegooid hier in de omgeving Rotterdam en maak mijn keuze op gevoel.
Klantvriendelijkheid, proefrit voor heel de dag, gelijk een goede inruil van waaruit we kunnen beginnen geen 100 telefoontjes over en weer.
Als je ziet dat sommige bedrijven al moeite hebben om je de wagen een uurtje te lenen dan ben ik al snel klaar.
Als je zelf ook ervaring als verkoper hebt, ken je 9/10 trucs, dus rolt er bij elke dealer uiteindelijk nagenoeg dezelfde offerte uit.
Dus ik snap niet wat jij hier misleidend aan vindt?
Heeft denk ik te maken met de gunfactor.CasR schreef:Je koopt een auto, die je zelfs nog objectief kan laten beoordelen, van een verkoper waar je een goed gevoel bij hebt ?Atrak schreef:Ik snap dat niet iedereen het zich kan of wil permitteren.speedy schreef:ik heb liever ook geen tweedehands spul maar ja dan kan ik niet de auto rijden die ik nu rijd dus ik ben wel blij dat er echt nog heel veel goede tweedehands auto's te krijgen zijn :-)
Ik koop alleen nieuwe auto's dus voor mij heeft het te maken met gun ik Klaasje of Pietje zijn marge.
Misleiden is een groot woord.
Ik weet altijd precies welke specificatie ik wil, dus dan rijd ik langs een x aantal dealers waar je mee word doodgegooid hier in de omgeving Rotterdam en maak mijn keuze op gevoel.
Klantvriendelijkheid, proefrit voor heel de dag, gelijk een goede inruil van waaruit we kunnen beginnen geen 100 telefoontjes over en weer.
Als je ziet dat sommige bedrijven al moeite hebben om je de wagen een uurtje te lenen dan ben ik al snel klaar.
Als je zelf ook ervaring als verkoper hebt, ken je 9/10 trucs, dus rolt er bij elke dealer uiteindelijk nagenoeg dezelfde offerte uit.
Dus ik snap niet wat jij hier misleidend aan vindt?
- CasR
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Er is niets misleidend aan, ik schreef dat oplichters meesters zijn in misleiden.
Mijn punt is dat er naar de verkoper wordt gekeken en vervolgens pas naar de auto zelf. Met jou verhaal bevestig je dit zelf ook. Daar is op zich ook helemaal niets mis mee, maar je doet jezelf tekort als je op deze manier een auto wilt kopen. Je loopt dan vele goede auto's voorbij en loop je misschien wel net zoveel kans om een gebrekkige auto te kopen bij een dealer als bij een handelaar.
Mijn punt is dat er naar de verkoper wordt gekeken en vervolgens pas naar de auto zelf. Met jou verhaal bevestig je dit zelf ook. Daar is op zich ook helemaal niets mis mee, maar je doet jezelf tekort als je op deze manier een auto wilt kopen. Je loopt dan vele goede auto's voorbij en loop je misschien wel net zoveel kans om een gebrekkige auto te kopen bij een dealer als bij een handelaar.
- Atrak
- One wheel wonder
Bericht
Dus wat doe ik mezelf te kort?
De auto is bij elke dealer exact hetzelfde als je nieuw koopt.CasR schreef:Er is niets misleidend aan, ik schreef dat oplichters meesters zijn in misleiden.
Dus wat doe ik mezelf te kort?
- CasR
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Het ging toch over een gebruikte auto, of heb ik nu iets gemist?
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors