Chiptuning Mini One 75pk
- mome
- One wheel wonder
Bericht
Re: Chiptuning Mini One 75pk
Heb je de topsnelheid ook al geprobeerd? Die van mij loopt origineel rond de 170-175 op de teller.
- LH-MINI-R56
- Leerling Mini lid
Bericht
Nee heb nog geen kans gehad om de topsnelheid te testen. Binnenkort maar eens naar Duitsland......
- mome
- One wheel wonder
Bericht
Heb je toevallig ook een link? Ik kan het zo snel niet vinden namelijk.Alanus schreef:Op het AW forum is er ook een mini 75 gechipt naar 136.
Hij is er ook tevreden van.
- mome
- One wheel wonder
- LH-MINI-R56
- Leerling Mini lid
Bericht
Topsnelheid nog steeds niet getest...... Verder bevalt het nog steeds prima!
Het verbruik is bij normaal rijgedrag hetzelfde gebleven, dus dik tevreden.
Het verbruik is bij normaal rijgedrag hetzelfde gebleven, dus dik tevreden.
- RodneyT
- Leerling Mini lid
Bericht
Wil even inhaken op het verhaal dat je de eerste "100" km rustig aan moet rijden, dit is echt complete onzin,
De software verandering is geen enkel gevaar voor jou mini aangezien de 75 en zowel 98 pk mini exact hetzelfde blok hebben als de cooper met 122 pk.
Volgens klaas, ( Beek autoracing / Mini speed ) is het chippen ook 100% veilig en kan er niks mis aan gaan, alleen vervalt alle garantie zodra ze zien dat er aan de mini is versleuteld onderhuids.
Ik heb meerdere gesprekken met klaas hier over gehad, aangezien ik ook mijn mini wil laten chippen, maar ik wacht hiermee tot mijn 2 jaar garantie is verlopen.
De software verandering is geen enkel gevaar voor jou mini aangezien de 75 en zowel 98 pk mini exact hetzelfde blok hebben als de cooper met 122 pk.
Volgens klaas, ( Beek autoracing / Mini speed ) is het chippen ook 100% veilig en kan er niks mis aan gaan, alleen vervalt alle garantie zodra ze zien dat er aan de mini is versleuteld onderhuids.
Ik heb meerdere gesprekken met klaas hier over gehad, aangezien ik ook mijn mini wil laten chippen, maar ik wacht hiermee tot mijn 2 jaar garantie is verlopen.
- LH-MINI-R56
- Leerling Mini lid
Bericht
Vandaag eindelijk op de Duitse autobaan de topsnelheid kunnen testen.
Top ligt zo rond de 190 km/uur.
Top ligt zo rond de 190 km/uur.
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors