Zou je eens kunnen zeggen welk type het is dat het moet zijn vande ledlampjes. Dat bespaart mij wat werk om ze anders eerst uitehalen.
En welke zitten er nu in?
Grtz
Canbus Led stadslichten R56 probleem
- Clubhouse
- Garlic Chef
Bericht
Begon het een beetje irritant te vinden dat ik telkens de foutmelding kreeg dat er eentje stuk is.
Dus controle van de daglichten. Het linkse lampje zit los in de houder waardoor tijdens het rijden er slecht contact ontstaat. Is er een manier om het beter te doen vastzitten?

Dus controle van de daglichten. Het linkse lampje zit los in de houder waardoor tijdens het rijden er slecht contact ontstaat. Is er een manier om het beter te doen vastzitten?

- Clubhouse
- Garlic Chef
Bericht
Problem not solved!
Kan het zijn dat de contactpunten van de led niet goed meer zijn? Led brandt soms op halve kracht dan weer op volle kracht dan helemaal niet. Snap het allemaal niet meer.
Ik ga ze van kant eens verwisselen en kijken of het probleem mee wisselt.

Kan het zijn dat de contactpunten van de led niet goed meer zijn? Led brandt soms op halve kracht dan weer op volle kracht dan helemaal niet. Snap het allemaal niet meer.

Ik ga ze van kant eens verwisselen en kijken of het probleem mee wisselt.
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors