Inderdaad dezelfde R56 Cooper Chili alleen bj. november 2006 en januari 2007 op kenteken gezet.MCS Floris schreef:@Schroefie, jij hebt toch ook een R56 cooper Chili uit 2007 net als Harry?
..........
Navigatieinformatie tonen
- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
Re: Navigatieinformatie tonen
- Harrycooper
- Nieuw Lid
Bericht
Ik ben er weer en deze keer wil ik jullie de oplossing van dit probleem mededelen.
Vandaag was ik om 8:15 bij de MINI dealer. De auto daar achtergelaten voor een volledige software update. De auto heeft de hele dag aan de computer gehangen. Om 16:40 kreeg ik een telefoontje van Renova dat de programmering gereed was.
Ik kan nu de schermen van de NAVI instellen (split screen Kaart naast pijltjes) en krijg de aankomsttijd in beeld!
Dit grapje heeft 195,62 gekost
GrTz
Vandaag was ik om 8:15 bij de MINI dealer. De auto daar achtergelaten voor een volledige software update. De auto heeft de hele dag aan de computer gehangen. Om 16:40 kreeg ik een telefoontje van Renova dat de programmering gereed was.
Ik kan nu de schermen van de NAVI instellen (split screen Kaart naast pijltjes) en krijg de aankomsttijd in beeld!
Dit grapje heeft 195,62 gekost

GrTz
- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
In ieder geval fijn dat het opgelost is Harry. Onderhoud bij de dealer is inderdaad niet altijd goedkoop.
- MCS Floris
- Be Mini
Bericht
it's nor Black, nor white.
Durf buiten de lijntjeS te kleuren...
Mooi dat het euvel opgelost is! Bizar dat het niet in de vorige software zat...
Als dealer altijd zo'n prijs stuurt al ie daar de hele dag staat... hahaha...
Maar dit is bedrag wel waard!
Als dealer altijd zo'n prijs stuurt al ie daar de hele dag staat... hahaha...
Maar dit is bedrag wel waard!

Durf buiten de lijntjeS te kleuren...
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors