Wel doorscrollen in de boordcomputer naar het sleutelicoontje waar een vinkje doorheen staat. Daarin zit je sleutel-profiel waarin je onder andere de 3x-knipper instelt, en je dagrijverlichting, hoe de MINI ontgrendeld wordt, etc.
Dit zijn instellingen die per sleutel ingesteld worden.
Zie ook (in het engels): . Het scrollen begint rond 1:20; de 3x-knipper uitleg zit op 3:20.
Standaard vs uitgebreide boordcomputer
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Re: Standaard vs uitgebreide boordcomputer
YESSSSSSSSSSSSS,
de manier zoals Robert hem beschrijft is de manier om bij die settings te komen
Wat me zo voor de geest staat, is dat in het youtube filmpje niet duidelijk te zien.
@Robert, als je me een pm stuurt met je adres gegevens, dan zorg ik voor een dankbare beloning voor deze super tip, nogmaals dank je wel !!!
Groet Jos
de manier zoals Robert hem beschrijft is de manier om bij die settings te komen

Wat me zo voor de geest staat, is dat in het youtube filmpje niet duidelijk te zien.
@Robert, als je me een pm stuurt met je adres gegevens, dan zorg ik voor een dankbare beloning voor deze super tip, nogmaals dank je wel !!!
Groet Jos
- Robert
- NMC Moderator
Bericht
Re: Standaard vs uitgebreide boordcomputer
Top dat ie nu 3x knippert, maar dan wel steeds de ingestelde sleutel pakken hè...
....dat is het fijne/leuke van dit forum, gewoon een bedankje neerkloppen is voldoende.
En als je een niet te onderdrukken noodzaak voelt om ook op een andere wijze te bedanken, dan stel ik voor om contact op te nemen met Berthil (forum- en website beheerder) en je met hem iets afspreekt; bijvoorbeeld een kleine bijdrage in de hostingvoorziening van deze website.

....dat is het fijne/leuke van dit forum, gewoon een bedankje neerkloppen is voldoende.
En als je een niet te onderdrukken noodzaak voelt om ook op een andere wijze te bedanken, dan stel ik voor om contact op te nemen met Berthil (forum- en website beheerder) en je met hem iets afspreekt; bijvoorbeeld een kleine bijdrage in de hostingvoorziening van deze website.
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors