Pfff. Ben ik even blij dat ik niet zo dicht op de grens woon.
Gelukkig een leasbak, maar blijft knap suf dit. Succes!
Mini gestolen (08-08-2014)!!
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Mini gestolen (08-08-2014)!!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Ward
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dit meen je niet!? 1 auto is al erg genoeg zou je zeggen..
Wat heb je nu als vervanging dan, want zo houd je geen auto's meer over.

- ollie_1982
- Leerling Mini lid
Bericht
Het "wagenpark" slinkt zo wel idd
Nu heb ik een vervangende auto vanuit de leasemaatschappij en Denise één vanuit de verzekering. Hopelijk wordt alles netjes afgehandeld en kunnen we straks gaan kijken voor een andere auto.
Wordt vervolgd!

Nu heb ik een vervangende auto vanuit de leasemaatschappij en Denise één vanuit de verzekering. Hopelijk wordt alles netjes afgehandeld en kunnen we straks gaan kijken voor een andere auto.
Wordt vervolgd!
- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Pfff, bizar zeg dat je hele wagenpark in zo'n korte tijd voor je deur weg gejat wordt...
Succes met de afhandeling!
Succes met de afhandeling!

Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors