LCI is de facelift. Zelf heb ik problemen met de inbouw van de parrot als volgt opgelost; zie link
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... 3&start=75
Mislukte Parrot inbouw
- minikia
- 4 op een rij!
- Locatie: Woerden
Bericht
@Ian... Ik had hetzelfde probleem idd... daarna rood afgetapt van de verwarming+...
Vandaag de accu volledig opgeladen en idd oud beestje (prod datum week 38, 2006, dus nog de 1e accu) Symbool blijft echter branden en ik kan helemaal niks. Accu was wel weer redelijk snel leeg? Ik kon ampère niet meten alleen 12,4 output na opladen en 11,6 voor het opladen... Echter full stroom met startkabels vond hij ook geen reden om het symbool niet te laten branden? Toch de accu of iets anders
@Anto, was het een dure grap?
Pfff moet ik de dealer gaan bellen om de Mini op te laten pikken bahhh dat gaat veel geld kosten
Of moet ik Mini assistence bellen?
Vandaag de accu volledig opgeladen en idd oud beestje (prod datum week 38, 2006, dus nog de 1e accu) Symbool blijft echter branden en ik kan helemaal niks. Accu was wel weer redelijk snel leeg? Ik kon ampère niet meten alleen 12,4 output na opladen en 11,6 voor het opladen... Echter full stroom met startkabels vond hij ook geen reden om het symbool niet te laten branden? Toch de accu of iets anders
@Anto, was het een dure grap?
Pfff moet ik de dealer gaan bellen om de Mini op te laten pikken bahhh dat gaat veel geld kosten

- Ronsworld
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
- Locatie: Oldeberkoop
Bericht
Het is maar net hoe je meet.
Met draaiende motor of met stilstaande motor.
Draaiende motor zou idd rond de 14 Volt liggen (laadspanning), stilstaand 12/12,5 Volt (zonder dat er nog een auto met startkabels aanhangt).
En er vanuit gaande dat je tijdens de meting geen zware stroomtrekkers aan hebt, daardoor kan de spanning nog extra inklappen.
Ron.
Met draaiende motor of met stilstaande motor.
Draaiende motor zou idd rond de 14 Volt liggen (laadspanning), stilstaand 12/12,5 Volt (zonder dat er nog een auto met startkabels aanhangt).
En er vanuit gaande dat je tijdens de meting geen zware stroomtrekkers aan hebt, daardoor kan de spanning nog extra inklappen.
Ron.
- Ronsworld
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
- Locatie: Oldeberkoop
- minikia
- 4 op een rij!
- Locatie: Woerden
Bericht
ik ben screwed... Eerst een nieuwe accu gekocht.. toen is de auto weggesleept door plaatselijke garage die ook Mini's kan uitlezen, dat heeft hij een paar keer gedaan en iedere keer kreeg hij weer andere foutmeldingen, ze allemaal geprobeerd te resetten maar dat mocht niet baten.. Hoppa 100,- voor de accu en 200,- voor proberen en nu staat hij bij Mini.... Alleen al neerzetten kost al 100,- ben ik bang....
Fingers crossed.... geintje heeft nu toch wel al teveel geld gekost en gaat alleen maar meer kosten en nog geen Parrot..
Fingers crossed.... geintje heeft nu toch wel al teveel geld gekost en gaat alleen maar meer kosten en nog geen Parrot..
- Rode_Kogel
- 4 op een rij!
- Contacteer:
- Locatie: Utrecht
Bericht
Tja die Parrot, ik weet het niet. Sinds ik die erin heb is mijn accu al twee keer plat geweest en na de laatste oplaadbeurt heeft mijn nieuwe acculader het begeven, irri!!
Mooi rood is niet lelijk
- Peter
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Roelofarendsveen
Bericht
Gelukkig is de oplossing voorhanden en 2 weken geleden nog voorbij gekomen!
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... 8&start=15
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... 8&start=15
Rode_Kogel schreef:Tja die Parrot, ik weet het niet. Sinds ik die erin heb is mijn accu al twee keer plat geweest en na de laatste oplaadbeurt heeft mijn nieuwe acculader het begeven, irri!!
- minikia
- 4 op een rij!
- Locatie: Woerden
Bericht
Mini-dealer kon het in 1e instantie ook niet vinden... Dashboard is helemaal los geweest, ze konden niet in de computer komen. Uiteindelijk met extra spanning wel in de computer gekomen en hebben ze de computer kun resetten en alle storingen kunnen wissen. Als ik de accu op de acculader had gehouden tijdens installeren Parrot dan was er waarschijnlijk niks gebeurd ik had de boel wel goed aangesloten. Nu toch alles openlag hebben zij hem voor mij helemaal netjes ingebouwd en afgemaakt en op een andere plek rood goed aangesloten... Rood en oranje moesten omgedraaid worden anders zou mijn accu leeg lopen. Dus nu werkt alles weer.... En ik moet toegeven, ik heb niet de hoofdprijs hoeven te betalen. Hulde voor de dealer en dikke dikke min voor de plaatselijke garage daar ga ik dus nooit of te nimmer meer heen. 50k Beurt straks gewoon bij de dealer, ik schrik wel van uurtarief van een monteur tegenwoordig.... Pfffff 

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
- Locatie: Pijnacker
Bericht
Goed dat het opgelost is,
Goed dat je het ook hier weer terugmeldt
En goed om ook eens fijne dealerervaringen hier terug te lezen.
Goed dat je het ook hier weer terugmeldt
En goed om ook eens fijne dealerervaringen hier terug te lezen.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Berthil
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Zuiden
- mushrop
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Amstelveen
Bericht
RTFM!
oftwel: read the f*cking manual!
oftwel: read the f*cking manual!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors