Waar kan je ergens extra meters kopen die je naast het stuur kunt monteren?
Ik zie dit wel eens op foto's, maar kan eigenlijk nergens vinden waar je dit in NL kan bestellen of kopen.
Zoek een water en olie temperatuur meter.
Iemand een idee?
waar extra meters kopen?
- speedy
- NMC Legend
- B3rt
- Nieuwsgierig
Bericht
Re: waar extra meters kopen?
Nou had al op ebay.de gezocht maar kan echt niks vinden, vandaar ik het ook vroeg....
Waarschijnlijk zal ik wel de verkeerde zoek opdrachten geven, maar waar zoeken jullie dan op?
Waarschijnlijk zal ik wel de verkeerde zoek opdrachten geven, maar waar zoeken jullie dan op?
- Manick
- Sponsor
Bericht
Ik heb des tijds mijn Boost gauge via Orranje besteld die in Engeland zit, goedkoop en snelle levertijd
Merk van boost gauge is Prosport

Merk van boost gauge is Prosport

- B3rt
- Nieuwsgierig
Bericht
wellicht was ik niet duidelijk..
Maar ik bedoel meters die naast de toerentellen komen te zitten en bij voorkeur kan inpluggen op de bestaande bedrading, dus soort plug en play.
Zoiets als dit maar dan voor de r56 en met oa de watertemp

Maar ik bedoel meters die naast de toerentellen komen te zitten en bij voorkeur kan inpluggen op de bestaande bedrading, dus soort plug en play.

- Manick
- Sponsor
Bericht
Er zijn speciale brackets voor om ze naast je teller te monteren, plug and play wordt het zeker niet. Vaak moet je draden en leidingen gaan trekken
waar extra meters kopen?
Meters naast je tellers kan ( mijne was meer voorbeeld van hoe de meter uit ziet)B3rt schreef:wellicht was ik niet duidelijk..
Er zijn speciale brackets voor om ze naast je teller te monteren, plug and play wordt het zeker niet. Vaak moet je draden en leidingen gaan trekken
- speedy
- NMC Legend
Bericht
ik had ook prosport en vond ik echt mooie meters voor het geld.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors