Hoi allemaal,
Een tijd geleden heb ik het panoramadak maar eens uit m'n mini gehaald omdat deze het niet meer deed. 1 kant wou nog wel open, de andere bleef vastzitten. De oorzaak hiervan was dat het tandwieltje van de motor nog maar 1 van de 2 kabels aan kon grijpen. Dit kon ik helaas ook niet oplossen, dus het dak maar weer terug geplaast. Nu krijg ik echter elke keer wanneer ik de sleutel in het contact steek een fout melding van het panoramadak, is dit enkel door de dealer te verwijderen of ook met NCS Expert of iets dergelijks? Een normale uitleeskast kon de melding in ieder geval niet verwijderen. Ik hoop dat jullie een idee hebben!
MINI R56 Panoramadak fout melding
- Robert
- NMC Moderator
Bericht
Re: MINI R56 Panoramadak fout melding
Uitleeskast, NCS, INPA of de dealer dat maakt allemaal niet uit. Minimaal 1 sensor geeft blijkbaar storing en telkens als je de MINI op contact zet, dan komt de melding terug. Dus als je eerst de oorzaak verhelpt, daarna reset, dan zou de melding ook wegblijven. Alleen resetten is nooit een oplossing....
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors