Goedemorgen members,
ik irriteer mij mateloos aan de hoedenplank die zo enorm klappert op een klinkerweg en ben benieuwd of jullie daar ook last van hebben en misschien een oplossing (weg laten is geen optie :-). )
Coupé rijders ?
- speedy
- NMC Legend
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Re: coupe rijders ?
Haat rammeltjes 

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- Marbruin
- Nieuwsgierig
- speedy
- NMC Legend
Bericht
van die meubel viltjes hier plakken

dan deze "rolletjes " iets dikker maken met isolatie tape zodat ze iets beter klemmen

ook de "rolletjes" iets dikker maken met tape die hierin vallen

dan deze "rolletjes " iets dikker maken met isolatie tape zodat ze iets beter klemmen

ook de "rolletjes" iets dikker maken met tape die hierin vallen

- Marbruin
- Nieuwsgierig
- speedy
- NMC Legend
- Marbruin
- Nieuwsgierig
Bericht
Zo kwam ik er na driekwart jaar pas achter dat ik een ruitenwisser interval stand had
Vond het altijd al Irritant dat het er niet op zat, niet wetende dat je het knopje
in moest drukken
Daar is volgens mij ook niet goed over nagedacht. Beetje simpel weggezet.speedy schreef:bijzonder irritant dat gerammel achterin .....
Zo kwam ik er na driekwart jaar pas achter dat ik een ruitenwisser interval stand had

Vond het altijd al Irritant dat het er niet op zat, niet wetende dat je het knopje

- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
Re: Coupé rijders ?
blijft tupperware

Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors