Ik hoor 'm soms al bij 2000 rpm afblazen!
R58 S - Blow-off valve montage?
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:

- Baseman
- Wingman
- Contacteer:

Bericht
Re: R58 S - Blow-off valve montage?
Naar het schijnt is het ook geen makkie om een bov bij een N18 blok te monteren?
Speedy heeft me dit via whatsapp al laten weten en ook Silverbullit adviseert me als automonteur dit toch maar beter door Beek te laten doen.
Kon de bov van Johan overnemen, deze is 2 mnd oud maar hij heeft er al genoeg van.
Bij hem zit ie op een N14 blok gemonteerd.
Heb zeker interrese, maar als ik er echt voor naar een garage moet dan kan ik denk ik toch maar beter afhaken, of zijn jullie een andere mening toegedaan?
Speedy heeft me dit via whatsapp al laten weten en ook Silverbullit adviseert me als automonteur dit toch maar beter door Beek te laten doen.
Kon de bov van Johan overnemen, deze is 2 mnd oud maar hij heeft er al genoeg van.
Bij hem zit ie op een N14 blok gemonteerd.
Heb zeker interrese, maar als ik er echt voor naar een garage moet dan kan ik denk ik toch maar beter afhaken, of zijn jullie een andere mening toegedaan?
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:

Bericht
ik heb het zelf gedaan.... uurtje werk. je kunt hier langskomen doen we het samen...
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!

Bericht
Alleen ff opletten dat het rubber ringetje niet een van de gaten in valt.
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:

Bericht
Ik heb hem destijds bij casper gemonteerd (N18) en bij mezelf (N18) ;-)
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:

Bericht
Das een heel mooi aanbod wat ik niet kan weigeren en waar ik dan ook graag gebruik van maak Louis, dank je wel
Spreken tzt wel datum en tijdstip af.
louisvdd76 schreef:ik heb het zelf gedaan.... uurtje werk. je kunt hier langskomen doen we het samen...
Das een heel mooi aanbod wat ik niet kan weigeren en waar ik dan ook graag gebruik van maak Louis, dank je wel
Spreken tzt wel datum en tijdstip af.
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors