Alarm uitschakelen 2011 Cabrio

De 2e generatie vanaf 2006
Broekies
Mod virus alert!
Mod virus alert!

Alarm uitschakelen 2011 Cabrio

08 mar 2015, 19:47

kan iemand me helpen hoe je het inbraak/diefstal alarm moet uitschakelen / de-activeren bij een Cabrio van 2011 ?

alvast bedankt voor de hulp !
Marcel Always Open
Cabrio-King

Re: Alarm uitschakelen 2011 Cabrio

08 mar 2015, 20:18

Als je dit eenmalig wilt omdat je op de veerboot gaat of omdat het stormt buiten : Twee keer achter elkaar op de slot-knop drukken van je afstandsbediening
De auto gaat dan nog steeds op slot, maar geen gejengel of lege accu, want de bewegingssensor blijft wel uit, alsook de hellingshoeksensor.

Permanent uitschakelen: geen idee
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Nederland

08 mar 2015, 22:13

Voor uitschakelen tilt -/ hellingshoek sensor zie hierboven het antwoord van Marcel.
Voor permanent uitschakelen zou het verwijderen van een zekering de oplossing kunnen zijn.
De module A14147a, Siren with tilt alarm sensor, wordt gevoed vanuit zekering F27 (achter rechter voetpaneel).
CasR
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

09 mar 2015, 09:23

Of je programmeerd het alarm uit de auto zodat deze permanent uitstaat, of je plakt de interieur sensor af met dun schuimrummer of foamtape, zodat de gevoeiligheid afneemt.
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 mar 2015, 10:41

Marcel Always Open schreef:Als je dit eenmalig wilt omdat je op de veerboot gaat of omdat het stormt buiten : Twee keer achter elkaar op de slot-knop drukken van je afstandsbediening
De auto gaat dan nog steeds op slot, maar geen gejengel of lege accu, want de bewegingssensor blijft wel uit, alsook de hellingshoeksensor.

Dit werkt prima, gebruik ik zo ook veel vooral als Boomer (mijn hond even in de auto moet blijven) Permanent zou ik niet doen je hebt een alarm niet voor niets :wink:
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna

Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”