kan iemand me helpen hoe je het inbraak/diefstal alarm moet uitschakelen / de-activeren bij een Cabrio van 2011 ?
alvast bedankt voor de hulp !
Alarm uitschakelen 2011 Cabrio
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Re: Alarm uitschakelen 2011 Cabrio
Als je dit eenmalig wilt omdat je op de veerboot gaat of omdat het stormt buiten : Twee keer achter elkaar op de slot-knop drukken van je afstandsbediening
De auto gaat dan nog steeds op slot, maar geen gejengel of lege accu, want de bewegingssensor blijft wel uit, alsook de hellingshoeksensor.
Permanent uitschakelen: geen idee
De auto gaat dan nog steeds op slot, maar geen gejengel of lege accu, want de bewegingssensor blijft wel uit, alsook de hellingshoeksensor.
Permanent uitschakelen: geen idee
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
Voor uitschakelen tilt -/ hellingshoek sensor zie hierboven het antwoord van Marcel.
Voor permanent uitschakelen zou het verwijderen van een zekering de oplossing kunnen zijn.
De module A14147a, Siren with tilt alarm sensor, wordt gevoed vanuit zekering F27 (achter rechter voetpaneel).
Voor permanent uitschakelen zou het verwijderen van een zekering de oplossing kunnen zijn.
De module A14147a, Siren with tilt alarm sensor, wordt gevoed vanuit zekering F27 (achter rechter voetpaneel).
- CasR
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Of je programmeerd het alarm uit de auto zodat deze permanent uitstaat, of je plakt de interieur sensor af met dun schuimrummer of foamtape, zodat de gevoeiligheid afneemt.
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dit werkt prima, gebruik ik zo ook veel vooral als Boomer (mijn hond even in de auto moet blijven) Permanent zou ik niet doen je hebt een alarm niet voor niets

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Marcel Always Open schreef:Als je dit eenmalig wilt omdat je op de veerboot gaat of omdat het stormt buiten : Twee keer achter elkaar op de slot-knop drukken van je afstandsbediening
Dit werkt prima, gebruik ik zo ook veel vooral als Boomer (mijn hond even in de auto moet blijven) Permanent zou ik niet doen je hebt een alarm niet voor niets

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors