Geachte
Als nieuwe trotse mini eigenaar zit ik met een paar beginnersvragen.
Ten eerste ben ik op zoek naar S-Spoke velgen voor onder mijn mini. Aangezien een nieuwe 'echte' set te duur is zou ik voor imitaties gaan. Mijn excuses als ik sommige mini fans hierdoor tegen de schenen trap.
Nu zag ik er online staat voor 799euro bij GIVAWHEELS in Nederland. Aangezien ik zelf van Belgie afkomstig ben , heb ik geen ervaring met deze winkel. Zijn deze velgen van een goede kwaliteit? Ze worden geleverd met Ovation banden, zijn deze van goede kwaliteit. Zelf opteer ik voor banden van een bekend merk maar wou toch even polsen of deze echt zo slecht waren.
Indien jullie zelf goede banden kennen voor een klein prijsje, gelieve me dit te melden.
Mijn 2e vraag gaat over de verlichting in mijn dak. Het lampje dat normaal aangaat als je de deur open doet, doet het niet. Aangezien deze mini net net vandaag 2e hands aangekocht is, weet ik niet zeker of elke mini zo een lampje heeft in het dak of niet. Indien dit defect zou zijn, is dit makkelijk te vervangen?
Alvast bedankt om deze boterham door te lezen
vriendelijke groeten
Nieuwe MINI Cooper upgraden
- RC Cooper
- One wheel wonder
Bericht
Zijn tweedehands S spoke velgen geen optie?
Zou die liever hebben en eventueel opknappen dan namaak.
Wat betreft prijs hoeft dat niet eens zoveel te schelen:
http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderd ... ousPage=lr
Wat betreft het lampje durf ik het niet te zeggen. Heb zelf een simpele Cooper, maar daar zit het lampje (werkend) gewoon in. Tenminste als we het over hetzelfde lampje hebben. Heb je anders een fotootje?
Zou die liever hebben en eventueel opknappen dan namaak.
Wat betreft prijs hoeft dat niet eens zoveel te schelen:
http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderd ... ousPage=lr
Wat betreft het lampje durf ik het niet te zeggen. Heb zelf een simpele Cooper, maar daar zit het lampje (werkend) gewoon in. Tenminste als we het over hetzelfde lampje hebben. Heb je anders een fotootje?
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Namaak velgen vind ik nog wel ok, maar namaak banden van een merk waarvan nog nooit iemand heeft gehoord? Dat zou ik niet doen.
Het hemellampje gaat volgens mij alleen aan bij openen deur als die ook ingeschakeld staat. Probeer even de schakelaar 1x en dan nog eens deur dicht + deur open als test. Volgens mij is dit lampje prima zelf te vervangen.
Het hemellampje gaat volgens mij alleen aan bij openen deur als die ook ingeschakeld staat. Probeer even de schakelaar 1x en dan nog eens deur dicht + deur open als test. Volgens mij is dit lampje prima zelf te vervangen.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors