ik heb een mini r56 heb nu een pook besteld en al binnen gekregen
maar hoe maak je de pook los van de pookhoes (leder). heeft iemand daar meer info even
en hoe dit precies in zijn werk gaat wil namelijk niets breken of dat de pookhoes gaat scheuren.
Vragen over een pookhoes en pook?
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
- minipepperwhite
- One wheel wonder
Bericht
niet kunnen vinden wat ik zoekMarcel Always Open schreef:http://www.newminiclub.nl/forum/about25 ... highlight=

- minipepperwhite
- One wheel wonder
Bericht
Bedankt, maar ik zie in het filmpje een soort van tierig maar ik heb een 2e generatie en kan zoiets nie vinden heb mijn pook in middels al los van de auto maar wil de pookknop scheiden van de lederen pookhoes..Robert schreef:Filmpje:
Houd je tanden (en ook de voorruit) heel.....
- geertm1969
- Mod virus alert!
Bericht
Ik heb ooit die van mijn r56 vervangen. Volgens wat ik mij herinner zat de hoes vast in de pook knop met een plastiek bus. De lederen hoes zat over de plastiek bus en dan werd de pook knop er over geduwd
- Robert
- NMC Moderator
Bericht
Ojee, zie nu dat ik inderdaad een filmpje van de R50-serie postte... Sorry!
Klopt wat Geert zegt... De hoes zit aan de knop vast. Je hebt de knop al van de pook getrokken??
Dan kun je de hoes helemaal terugslaan over de knop. Je ziet dan een plastic bus met 4 nokken, en een ring die de hoes vastklemt. Als je die nokken induwt, dan zou je die ring eraf moeten kunnen schuiven. En is ook je poekhoes los.
Klopt wat Geert zegt... De hoes zit aan de knop vast. Je hebt de knop al van de pook getrokken??
Dan kun je de hoes helemaal terugslaan over de knop. Je ziet dan een plastic bus met 4 nokken, en een ring die de hoes vastklemt. Als je die nokken induwt, dan zou je die ring eraf moeten kunnen schuiven. En is ook je poekhoes los.
- minipepperwhite
- One wheel wonder
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors