Cobra schroefkit
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
haha, en dit is pas het begin 

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Volgens mij kan ik aanstaande vrijdag wel. Weet jij een leuke plek bij jou in de buurt, en zijn er nog meer mensen die willen komen?PepperWhite schreef:bij mij zit alles erop en eraan dus zeg maar wanneerje tijd hebt .... a.s weekend komtmij t beste uit want daarna heb ik mn zoontje weer en die gaat voor de mini
camberplates voor , camberlinks achter , en lager kan niet want de stelring ligt op de bevestiging van mn remleiding
owjaa en dikkere veren
- PepperWhite
- Volledig MINI minded!
Bericht
zeg t maar ik zorg wel dat ik er ben , zou zo 123 niet weten waar eigenlijkWilcoos schreef:Volgens mij kan ik aanstaande vrijdag wel. Weet jij een leuke plek bij jou in de buurt, en zijn er nog meer mensen die willen komen?PepperWhite schreef:bij mij zit alles erop en eraan dus zeg maar wanneerje tijd hebt .... a.s weekend komtmij t beste uit want daarna heb ik mn zoontje weer en die gaat voor de mini
camberplates voor , camberlinks achter , en lager kan niet want de stelring ligt op de bevestiging van mn remleiding
owjaa en dikkere veren
Low , lower , lowest ...
- PepperWhite
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja hoor maar dan word t na de 22e ergens ....Wilcoos schreef:Sorry wordt voor mij toch nog erg krap deze week, kunnen wel over twee weken iets plannen?
Low , lower , lowest ...
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors