Het schakelaartje werkt niet zo fris meer. Mijn dealer zou een nieuwe voor me bestellen, als het niet teveel werk is om dit er in te zetten doe ik het zelf wel, scheelt weer een rit naar de dealer en er vrij voor nemen. Valt gewoon onder de 6 maanden BOVAG garantie, dus als de halve auto uit elkaar moet
Bedieningsschakelaar buitenspiegels vervangen
- Midlife
- Leerling Mini lid

Bericht
Bedieningsschakelaar buitenspiegels vervangen
Weet iemand of het veel werk is om de bedieningsschakelaar van de elektrisch bediende buitenspiegels te vervangen?
Het schakelaartje werkt niet zo fris meer. Mijn dealer zou een nieuwe voor me bestellen, als het niet teveel werk is om dit er in te zetten doe ik het zelf wel, scheelt weer een rit naar de dealer en er vrij voor nemen. Valt gewoon onder de 6 maanden BOVAG garantie, dus als de halve auto uit elkaar moet
dan laat ik het liever doen.
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!

Bericht
Als je de ring onderaan de pookhoes omhoog trekt (zit gewoon geklemt), kun je zo via de onderkant dat paneeltje met de schakelaars voor de spiegels eruit duwen...
- Robert
- NMC Moderator

Bericht
Bij de R50-53 serie werkt dat wel zo, daar zit de knop tussen de stoelen.... Maar bij de R55-59 serie zit die spiegelverstelknop in de deur.MartijnGizmo schreef:Als je de ring onderaan de pookhoes omhoog trekt (zit gewoon geklemt), kun je zo via de onderkant dat paneeltje met de schakelaars voor de spiegels eruit duwen...
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!

- Midlife
- Leerling Mini lid

Bericht
Bedankt voor de reacties, als het vrij makkelijk is, dan moet het wel lukken, of zoals een collega ooit tegen mij zei toen ik een nieuwe wasmachine wilde kopen, omdat ik er niets voor voelde dat ding te slopen, "Rob als je een Corvette kan demonteren, dan lukt het ook met een wasmachine."
Een Mini zal dan dus ook wel lukken
Een Mini zal dan dus ook wel lukken
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors