Een tegenvaller? Hij beweert dat de nieuwe JCW minder pk's zal hebben maar wel sneller zal acceleren dan de vorige.
We zullen zien ...

Goed voor Hans dat ze niet afkomen met een 240pk model!

Die komt ook nog wel, 4-WD.Number 19 schreef: Goed voor Hans dat ze niet afkomen met een 240pk model!
100% met flink wat pk's een 2,0 liter turbo en 4 wielaandrijving. MAar goed het prijskaartje zal er ook wel naar zijn.Number 19 schreef:Denk je?
Voor de JCW versie is enkel sprake van "iets meer dan" 220 pk met de 1.6 liter motor en aangepaste turbo. Dat er een 2.0 liter inkomt, laat staan met 4WD heb ik nog nergens gelezen of gehoordCooperS-indiblue schreef:100% met flink wat pk's een 2,0 liter turbo en 4 wielaandrijving. MAar goed het prijskaartje zal er ook wel naar zijn.
Jij niet, maar ik wel, heb het een paar maanden geleden al gepost. Via een contactpersoon m'n pa hoorde ik dat, mocht het zoals gewoonlijk weer eens niet vertellen, maar wie kan zoiets nou voor zoveel leden verzwijgen??grand_cru schreef: Voor de JCW versie is enkel sprake van "iets meer dan" 220 pk met de 1.6 liter motor en aangepaste turbo. Dat er een 2.0 liter inkomt, laat staan met 4WD heb ik nog nergens gelezen of gehoord![]()
Ook ik heb gehoord dat er een 4WD(met vééél PK's) komt van een iemand uit de MINI-wereldCooperS-indiblue schreef:Jij niet, maar ik wel, heb het een paar maanden geleden al gepost. Via een contactpersoon m'n pa hoorde ik dat, mocht het zoals gewoonlijk weer eens niet vertellen, maar wie kan zoiets nou voor zoveel leden verzwijgen??grand_cru schreef: Voor de JCW versie is enkel sprake van "iets meer dan" 220 pk met de 1.6 liter motor en aangepaste turbo. Dat er een 2.0 liter inkomt, laat staan met 4WD heb ik nog nergens gelezen of gehoord![]()
Deze zal dan gewoon JCW heten.LUV2XLR8 schreef:Het wachten is op de M-Mini of Mini-M, onder handen genomen door de M sport afdeling van Bee-Em-Double You...
Onze sponsors