eerst maar ff sparen en dan op naar de 250 + pk
Beek R56/R55 Tuning
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ben er héél benieuwd naar hoor!
Alta is al meer dan een jaar bezig met hun setup voor een iets grotere Garett turbo te steken op de Mini, maar op punt staat het nog niet.
Hoe zit dat dan met Beek? Rijdt er al daadwerkelijk zo eentje rond?
Alta is al meer dan een jaar bezig met hun setup voor een iets grotere Garett turbo te steken op de Mini, maar op punt staat het nog niet.
Hoe zit dat dan met Beek? Rijdt er al daadwerkelijk zo eentje rond?
- 320d touring
- BBQ hulpkok
Bericht
Is dit dezelfde turbo ? Garrett GT28rs, er staat ook een filmpje op youtube:
[web]http://www.jscspeed.com/mini_r56/turbo/ ... i_gt28.htm[/web]
[web]http://www.jscspeed.com/mini_r56/turbo/ ... i_gt28.htm[/web]
- vangrafhorst
- Nieuwsgierig

Bericht
Is dat zo, denk je dat Beek iets op de markt laat komen dat zo veel schade zal brengen?
Die indruk kreeg ik niet bij KLaas.
- Peter
- Volledig MINI minded!

Bericht
Je gaat ruim 25% meer kracht los laten op allerlei onderdelen. De kans dat er dan ergens een onderdeel het begeeft is natuurlijk aanwezig.
Het ligt er uiteraard ook aan hoe je de auto gebruikt. Als je regelmatig de ring opgaat of een circuitdag doet, dan is de kans dat er iets stuk gaat natuurlijk groter dan dat je 3x per week een stoplichtsprintje doet.
Rijdt hard, slijt hard... Dat zei een brommerboer in Leiden vroeger altijd tegen me.vangrafhorst schreef:Is dat zo, denk je dat Beek iets op de markt laat komen dat zo veel schade zal brengen?
Je gaat ruim 25% meer kracht los laten op allerlei onderdelen. De kans dat er dan ergens een onderdeel het begeeft is natuurlijk aanwezig.
Het ligt er uiteraard ook aan hoe je de auto gebruikt. Als je regelmatig de ring opgaat of een circuitdag doet, dan is de kans dat er iets stuk gaat natuurlijk groter dan dat je 3x per week een stoplichtsprintje doet.
- Olaf
- Volledig MINI minded!

Bericht
OOOOWWW dus daar komt dat doorpeter schreef:Rijdt hard, slijt hard... Dat zei een brommerboer in Leiden vroeger altijd tegen me.vangrafhorst schreef:Is dat zo, denk je dat Beek iets op de markt laat komen dat zo veel schade zal brengen?
Onze sponsors