Beek R56/R55 Tuning
- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Beek persbericht! ontvangen vandaag met mijn Clubman erop..
Dit is een deel van het bericht wat op www.minispeed.nl staat
We hebben een Alta intercooler gemonteerd duidelijk groter is dan de standaard intercooler die daardoor meer vermogen levert.
Remmen zijn vervangen door een complete set van Tarox uitgevoerd met een twee delige remschijf van 310mm en een 6 pots alu remklauw.
Auto is verlaagd met 30mm en uitgevoerd met stuggere veren.
Voor de wielen is gekozen voor een set ATS velgen en deze zijn uitgevoerd in mat zwart.
Verder zijn er Recaro leren sport stoelen gemontereerd.
We zijn op het ogenblik druk bezig om de R56 die geleverd zijn na september 2007 ook het vermogen te geven van 230Pk zoals we dat eerder hebben gehaald met de R56 van voor september 2007

http://www.beekautoracing.nl/nieuws.php
Dit is een deel van het bericht wat op www.minispeed.nl staat
We hebben een Alta intercooler gemonteerd duidelijk groter is dan de standaard intercooler die daardoor meer vermogen levert.
Remmen zijn vervangen door een complete set van Tarox uitgevoerd met een twee delige remschijf van 310mm en een 6 pots alu remklauw.
Auto is verlaagd met 30mm en uitgevoerd met stuggere veren.
Voor de wielen is gekozen voor een set ATS velgen en deze zijn uitgevoerd in mat zwart.
Verder zijn er Recaro leren sport stoelen gemontereerd.
We zijn op het ogenblik druk bezig om de R56 die geleverd zijn na september 2007 ook het vermogen te geven van 230Pk zoals we dat eerder hebben gehaald met de R56 van voor september 2007

http://www.beekautoracing.nl/nieuws.php
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht

iDD
Tijd om ze een voorstel te doenBerthil schreef:Aan de auto ligt het niet maar Beek moet toch echt hun websites eens wat professioneler opzetten

iDD
- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gister is de Dastec geplaatst en aangesloten, nu ff wachten op een gaatje op de rollenbank en dan gaat het gebeuren, schakelaar binnenin voor de Raceversie, alles een tandje scherper
Vandaag ging die wel ff in de noodloop dus blijven testen en uitproberen, wel leuk om dit mee te maken zo'n ontwikkelingsfase..
Dus de Beek software krijgt 2 versies, Sport en Race
ik denk niet dat het allemaal heel goedkoop gaat worden.. maar wel gaaf!
en 230pk!

Vandaag ging die wel ff in de noodloop dus blijven testen en uitproberen, wel leuk om dit mee te maken zo'n ontwikkelingsfase..
Dus de Beek software krijgt 2 versies, Sport en Race
ik denk niet dat het allemaal heel goedkoop gaat worden.. maar wel gaaf!
en 230pk!

- NaZGuLL
- Leerling Mini lid
Bericht
Dat klinkt goed. Ik ben zeer geintresseerd wat dit gaat kosten. Betekent dit dat de ECU is gekraak van het nieuwe model R56?
Ik heb zelf een R56 model 2008 en wil zodra het kan, een chiptuning laten uitvoeren. Er mag echter niets zichtbaar zijn (lease). Ik wil het dus houden bij de chiptuning en een inleg luchtfilter van ITG of Alta. Maar ik volg alle spectaculaire verhalen op de voet
Ik heb zelf een R56 model 2008 en wil zodra het kan, een chiptuning laten uitvoeren. Er mag echter niets zichtbaar zijn (lease). Ik wil het dus houden bij de chiptuning en een inleg luchtfilter van ITG of Alta. Maar ik volg alle spectaculaire verhalen op de voet

- Olaf
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gr. Olaf
Dus dan wordt je clubman ook daadwerkelijk naar 230 pk getuned???Hans schreef:Probleem gevonden van de noodloophad iets te maken met de wastegate.. vraag me niet hoe en wat maar hij doet het weer..
![]()
Wanneer er een gaatje is op de rollenbank wordt die aangepast!!
Gr. Olaf
Onze sponsors