Bedankt alvast!
R56 MINI Cooper S uitlaat-topic
- Mitchell
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Kan iemand mij vertellen wat nu het grote voordeel is van een volledig systeem t.o.v. een cat back systeem? Ik zit zelf aan het cat back systeem van alta te denken maar een volledig systeem van eisenmann is nog goedkoper!?
Bedankt alvast!
Bedankt alvast!
- Mitchell
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Olaf
- Volledig MINI minded!

Bericht
mitchel, ja klopt, ik denk dat je verschillende eind stukken kan kiezen!! Ida (blont 007) heeft ook gewoon ronde eindpijpen
anders even een mailtje sturen naar [email protected] wellicht dat je em ook nog krijgt voor de actieprijs van feb. maart!
Olaf
anders even een mailtje sturen naar [email protected] wellicht dat je em ook nog krijgt voor de actieprijs van feb. maart!
Olaf
- Mitchell
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Bedankt!Olaf schreef:mitchel, ja klopt, ik denk dat je verschillende eind stukken kan kiezen!! Ida (blont 007) heeft ook gewoon ronde eindpijpen
Olaf
- Mitchell
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Gr.!
Weet je toevallig nog ongeveer wat deze prijs was?Olaf schreef:mitchel, ja klopt, ik denk dat je verschillende eind stukken kan kiezen!! Ida (blont 007) heeft ook gewoon ronde eindpijpen
Olaf
Gr.!
- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Onze sponsors