De tuning van JCW is vandaag leverbaar bij de dealers in Nederland. Kosten 1950 € dit is alleen het aanpassen van het motormanagement en levert 195 pk op.
Jezus, dat duur voor alleen een beetje software... Lijkt me sterk dat dit zonder uitlaat en luchtfilterbox is, zoals in de originele kit zou moeten zitten. Of is dat nou die Stage 1?
Dat lijkt me realistischer, want 1950 euro voor enkel een software upgrade van MINI zelf valt niet uit te leggen. Overigens nog best aan de prijs. voor een andere uitlaat, wat plakplaatjes, een filter en een softwareupgrade (die er in 10 minuten op staat)
€1690 volgens motoringfile , dealer moet prijs nog bevestigen
Zoals ik het lees incl. montage, laatste update was van 12 juli
Kit-jes worden vanaf heden verzonden
Via de dealer vernomen dat deze optie EUR 1.650 kost (incl BTW) excl 4 uur inbouwtijd. De voorlopige offerte ligt op EUR 2.500. Een andere dealer gebeld en die hebben dezelfde prijs afgegeven. (erg toevallig) Een derde dealer zou nog terugbellen. EUR 850 voor 4 uur werk is wel een beetje veel vonden wij. Wat vinden jullie. We zijn niet zo bekend met de uurtarieven van Mini.
Neem lekker alleen de software van Beek, newminiclubprijs €325,- en je heb 214pk neem evt de uitlaat van Alta erbij en je houd nog geld over en meer vermogen..