...wat zou dat opleveren qua vermogenswinst?
Iemand een idee?
Ook qua prijs?
En een goed adresje in België?
Of is dit allemaal geen goed idee?
Een Cooper D chippen...
- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Opzich een heel goed idee..
vorige week was ik bij Beek om een Cooper D uit te laten lezen maar dat was nog niet mogelijk
maar dit was een R56 cooper.
De R53 One D is wel al mogelijk maar geen idee wat het vermogenswinst zal zijn.. want hier in Nederland is de diesel nooit geleverd..
vorige week was ik bij Beek om een Cooper D uit te laten lezen maar dat was nog niet mogelijk

De R53 One D is wel al mogelijk maar geen idee wat het vermogenswinst zal zijn.. want hier in Nederland is de diesel nooit geleverd..
- svendekoster
- Enthousiast
Bericht
Nog wat wachten dan maar?
Mja.. ik had precies ook al in de gaten dat het nog te vroeg is om de Cooper D te laten 'bewerken'...Hans schreef:Opzich een heel goed idee..
vorige week was ik bij Beek om een Cooper D uit te laten lezen maar dat was nog niet mogelijkmaar dit was een R56 cooper.
Nog wat wachten dan maar?
- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
De motor uit de Cooper D is de 1.6 diesel van PSA/Ford en die ligt al in een groot aantal andere modellen, waaronder de Volvo C30/S40/V50. Rica is een erg bekende tuner van Volvo en zij zeggen de 1.6 D naar ca. 135 pk en ca. 290 Nm te brengen. Daar in de buurt zal de MINI dan ook moeten kunnen komen lijkt me.

- svendekoster
- Enthousiast
Bericht

Nice, 25pk en 50(30)NM extra, dat zie ik wel zitten!!
Ik ga hem eerst wel verder mooi inrijden, zoals het hoort, en dan breng ik 's een bezoekje aan zo'n chiptuner.

Nice, 25pk en 50(30)NM extra, dat zie ik wel zitten!!
Ik ga hem eerst wel verder mooi inrijden, zoals het hoort, en dan breng ik 's een bezoekje aan zo'n chiptuner.
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Damien-98
- Nieuwsgierig
Onze sponsors