Nee, van m'n schoonmoeder :Hans schreef:Een foto van je moeder op het dak! Dat is pas echt cool..

Nee, van m'n schoonmoeder :Hans schreef:Een foto van je moeder op het dak! Dat is pas echt cool..
Vind deze ook erg mooi moet ik zeggen. Kofferklep en bumpers gewoon niet beplakken denk ik, dit heeft wel iets stoers waarbij je met die witte luchthapper alles net even wat stoerder maakt. Lijkt me gaaf als ik je weer op ideeën heb gebracht. De vorige striping op je R53 was ook erg gaaf! Ik blijf er bij dat ik vipers en andere strepen mooier vind dat bijv iets als bliksemschichten. Stripes staan lekker racy! Succes met de moeilijke keuze!CooperS-indiblue schreef:Ja ik dus ook. Daar ga ik voor!
Ja, je hebt me als broertje toen ook op extra kosten gebracht... maar vind het nog steeds mooi. Daarbij had je mooi de gelegenheid de strepen voor nope door te trekken.henkietenk schreef:Vind deze ook erg mooi moet ik zeggen. Kofferklep en bumpers gewoon niet beplakken denk ik, dit heeft wel iets stoers waarbij je met die witte luchthapper alles net even wat stoerder maakt. Lijkt me gaaf als ik je weer op ideeën heb gebracht. De vorige striping op je R53 was ook erg gaaf! Ik blijf er bij dat ik vipers en andere strepen mooier vind dat bijv iets als bliksemschichten. Stripes staan lekker racy! Succes met de moeilijke keuze!CooperS-indiblue schreef:Ja ik dus ook. Daar ga ik voor!
greetz Henk
Voor wat hoort wat hèMini Poeper schreef:Ja, je hebt me als broertje toen ook op extra kosten gebracht... maar vind het nog steeds mooi. Daarbij had je mooi de gelegenheid de strepen voor nope door te trekken.henkietenk schreef:Vind deze ook erg mooi moet ik zeggen. Kofferklep en bumpers gewoon niet beplakken denk ik, dit heeft wel iets stoers waarbij je met die witte luchthapper alles net even wat stoerder maakt. Lijkt me gaaf als ik je weer op ideeën heb gebracht. De vorige striping op je R53 was ook erg gaaf! Ik blijf er bij dat ik vipers en andere strepen mooier vind dat bijv iets als bliksemschichten. Stripes staan lekker racy! Succes met de moeilijke keuze!CooperS-indiblue schreef:Ja ik dus ook. Daar ga ik voor!
greetz Henk
Bij een royal gray?new mini schreef:Kaj die is idd super die striping![]()
Ik zit zelf nog te twijfelen tussen rood streepje er langs of niet
Over welk design gaat het als ik vragen mag?new mini schreef:Kaj die is idd super die striping![]()
Ik zit zelf nog te twijfelen tussen rood streepje er langs of niet
Onze sponsors