GRRRRRRR
Nieuwe Works bodykit R56
- tirex
- Volledig MINI minded!

Bericht
Jaja... bah lelijk..
ik was er ne prijs voor gaan vragen..
de zijdorpels blijven origineel gespoten in de lak..
voorste bumper zit een klein plastiek roosterke in..(links & rechts)
in de achterste ook.. moet je voorstellen: de JCW aero bumper heeft links & rechts toch een plastiek rooster waar het mistlicht in zit!!! deze zou de helft kleiner zijn.. echt lelijk!!!
coendek schreef:helaas
was het echt lelijker dan JCW AERO?![]()
![]()
![]()
Jaja... bah lelijk..
ik was er ne prijs voor gaan vragen..
de zijdorpels blijven origineel gespoten in de lak..
voorste bumper zit een klein plastiek roosterke in..(links & rechts)
in de achterste ook.. moet je voorstellen: de JCW aero bumper heeft links & rechts toch een plastiek rooster waar het mistlicht in zit!!! deze zou de helft kleiner zijn.. echt lelijk!!!
- marcelclemens
- Bijna verslaafd

Bericht
Dit is ZEKER NIET de foto die ik gezien heb.
Boven de foto die ik gezien heb stond trouwens NEW JCW Aero Pakket.
Ik ga morgen mijn dealer vragen of ze misschien voor de club een uitzondering kunnen maken en de foto willen geven.
Ik ga morgen mijn dealer vragen of ze misschien voor de club een uitzondering kunnen maken en de foto willen geven.
- tirex
- Volledig MINI minded!

Bericht
laat ons dan iets weten he..
want sta op punt om geld uit te geven
marcelclemens schreef:Dit is ZEKER NIET de foto die ik gezien heb.
laat ons dan iets weten he..
want sta op punt om geld uit te geven
- William Blake
- Bijna verslaafd

- Robert
- NMC Moderator

Bericht
Bovenstaande foto's zijn van het Aeropakket, dat is al een tijdje uit... (volgens mij stond er bij MINI United in Zandvoort ook een gele MINI met dit pakket.) Maar ik verwacht dat er niet zo heel veel van verkocht zijn, want het is gewoon een lelijk setje, zeker als je de wielkast randen niet laat meespuiten.
In de wat nieuwere ETK staat er voor de R55 Clubman JCW een 2 delige (één deel grondverf, één deel zwart) zijskirt in. Dat is volgens mij de skirt die Hein op zijn Clubman heeft. Er staat voor de Clubman geen andere voorbumper genoemd.
Voor de R56 Coupe lijkt het de reeds bekende JCW-set, met de bekende roosters om de mistlampen en de gebruikelijk JCW-skirts.
In de wat nieuwere ETK staat er voor de R55 Clubman JCW een 2 delige (één deel grondverf, één deel zwart) zijskirt in. Dat is volgens mij de skirt die Hein op zijn Clubman heeft. Er staat voor de Clubman geen andere voorbumper genoemd.
Voor de R56 Coupe lijkt het de reeds bekende JCW-set, met de bekende roosters om de mistlampen en de gebruikelijk JCW-skirts.
Onze sponsors