Verstralers op mijn Dark Silver MINI Cooper S??
- r53-d/silver
- One wheel wonder
Bericht
Ik zou eerst eens informeren of de kwalitiet van de lampjes nu verbeterd is want de lampjes die ik nu op m,n r53 heb die moet je om de 2 weken poetsen en waxen anders waren ze er al afgeroest.
- Mellowyellow
- Nieuwsgierig
Bericht
Doooooen
Duidelijk, gewoon doen.
Volgende week worden ook mijn exemplaren op de R 56 gemonteerd.
Kwaliteit is volgens de dealer duidelijk verbeterd. Het huis is nu van kunststof. E.e.a. werd ook aan mijn dealer medegedeeld door technische mensen tijdens de presentatie van de R56. De problemen met de " oude " variant waren ook bij hen bekend.
Mijn foto's volgen eind volgende week.
Gr. MY

Volgende week worden ook mijn exemplaren op de R 56 gemonteerd.

Kwaliteit is volgens de dealer duidelijk verbeterd. Het huis is nu van kunststof. E.e.a. werd ook aan mijn dealer medegedeeld door technische mensen tijdens de presentatie van de R56. De problemen met de " oude " variant waren ook bij hen bekend.

Mijn foto's volgen eind volgende week.
Gr. MY
Rally Team Moree powered by Human Racing.
- r53-d/silver
- One wheel wonder
Bericht
Ik heb in duitsland de "keep it mini "folder gehaald , staan de verstralers in voor € 248,= incl btw ex, montage.
Staat ook bij, alleen i.c.m. nieuwe grille. dit vindt ik wel vreemd , gaten maken kun je altijd , als je ze er ooit af haalt dan zul je wel een nieuwe grille nodig hebben.
Staat ook bij, alleen i.c.m. nieuwe grille. dit vindt ik wel vreemd , gaten maken kun je altijd , als je ze er ooit af haalt dan zul je wel een nieuwe grille nodig hebben.
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors