Navigatie R56

De binnenkant van de 2e generatie MINI, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc..
Olaf
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Etten-Leur
Berichten: 1878
Lid geworden op: 06 apr 2007, 18:28

Navigatie R56

28 jan 2008, 10:40

Hoi,

Ik ben van plan om in de Clubman het MINI navigatiesysteem te nemen. Kan iemand vertellen wat je er allemaal mee kan.

Ik weet dat de radio/navigatie er mee bedient kan worden, maar kan je bijvoorbeeld ook dvd's kijken, en omzeilt hij ook standaard de files, of zit dit er niet op?

Graag jullie reactie's op het navigatie systeem.

Gr. Olaf
Mellow_Ron
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Etten-Leur
Berichten: 354
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:43

28 jan 2008, 22:03

Hi Olaf,

wij hebben ook de mini navigatie genomen. Werkt prima op zich en er zit ook TMC bij zodat de file informatie wordt verwerkt. Vorige week hebben we een paar dagen in duitsland doorgebracht (Moesel gebied) en daar mbv de navigatie de berg weggetjes verkent. Dan zie je tenminste dat er een haarspeld bocht aankomt. :wink:

Op de display kun je verder de informatie van de CD speler aflezen (hij ondersteund CD text), de IPOD informatie en je kunt DVD's met MP3's afspelen.
Ook de boordcomputer, file informatie, een stopwatch (om je race tijden te verbeteren), radio frequenties etc worden op de display afgebeeld.

Er zijn inderdaad opties te koop voor afspelen van DVD en zelf een TV tuner is er, al weet ik niet of je deze opties hier kan krijgen.
Het is wel een dure optie :shock:

Veel plezier met het 'shoppen' :D
Olaf
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Etten-Leur
Berichten: 1878
Lid geworden op: 06 apr 2007, 18:28

29 jan 2008, 16:49

Mellow_Ron schreef:Hi Olaf,

wij hebben ook de mini navigatie genomen. Werkt prima op zich en er zit ook TMC bij zodat de file informatie wordt verwerkt. Vorige week hebben we een paar dagen in duitsland doorgebracht (Moesel gebied) en daar mbv de navigatie de berg weggetjes verkent. Dan zie je tenminste dat er een haarspeld bocht aankomt. :wink:

Op de display kun je verder de informatie van de CD speler aflezen (hij ondersteund CD text), de IPOD informatie en je kunt DVD's met MP3's afspelen.
Ook de boordcomputer, file informatie, een stopwatch (om je race tijden te verbeteren), radio frequenties etc worden op de display afgebeeld.

Er zijn inderdaad opties te koop voor afspelen van DVD en zelf een TV tuner is er, al weet ik niet of je deze opties hier kan krijgen.
Het is wel een dure optie :shock:

Oke dankjewel voor de reactie

groeten,

Olaf

Veel plezier met het 'shoppen' :D

Terug naar “Interieur en audio”