Radio Boost met bluetooth en usb R56

De binnenkant van de 2e generatie MINI, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc..
hbuyck
4 op een rij!
4 op een rij!
Berichten: 196
Lid geworden op: 06 nov 2007, 19:39

Radio Boost met bluetooth en usb R56

03 jul 2008, 16:57

Ik ben sterk aan het twijfelen om de radio boost of navigatie een 1000 euro meer te nemen in de R56 .. zowiezo komt de functie USB en bluetooth erin..

Ik heb 3 u met een demo mogen rijden waar navigatie inzit, de navigatie vind ik niet mooi zitten, de klok met radio boost vind ik dan veel mooier. En de navigatie is dan weer niet zo mooi van 3D, dan vind ik een tomtom veel gemakkelijker en mooier! En voor die 1 keer dat ik per jaar op gps moet rijden moet ik het nu ook niet echt doen.

Maar mijn grootste vraag is hoe de bluetooth werkt met de radio boost. Kan je via de radio boost in je telefoonboek kijken van je gsm, zie je de naam of telefoonnummer van de inkomende beller op het display verschijnen. En zie je als je een usb insteekt de titel van het lied op de display van de radio boost??

Foto's, info's alles is welkom! :mrgreen:

Greetz
Gebruikersavatar
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 3196
Lid geworden op: 18 okt 2005, 15:34

03 jul 2008, 17:47

Ik heb de bluetooth nog niet in gebruik...

Maar wat betreft de USB, daarvan zie je inderdaad de titel van het nummer in het display. Het zoeken op de USB-stick gaat op directory-naam, subdirectory, bestandsnaam. Of op genre, artiest, album (allemaal info uit de ID3 van de MP3 dus...), of via een playlist als die op de USB-stick staat.
marcelclemens
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Locatie: Hillegom
Berichten: 787
Lid geworden op: 09 jul 2006, 18:01

03 jul 2008, 19:05

Lijkt me wel dat ie het telefoonboek van je telefoon via bluetooth overneemt,
mijn R53 MINI ondersteunt dit in ieder geval wel. En dat werkt super!
DiabloPvA
Macciesluiter
Locatie: Rotterdam
Berichten: 1257
Lid geworden op: 09 jun 2008, 19:12

03 jul 2008, 19:12

ik heb ook bluetooth in me mini R56 zitten, en hij ziet gewoon je telefoonboek en de naam komt in je schermpje. ik heb wel een programma moeten downloaden voor mijn nokia E90, maar die is gewoon de vinden op de nokia site, en voor andere merken zal hij er vast ook wel zijn
s_sabbagh
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Locatie: Amsterdam
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 jun 2008, 11:21

07 jul 2008, 15:00

Offtopic @DiabloPvA:

Welk programmatje had je voor je e90 nodig? Heb je hier evt. een link van. Ik heb tot dusver geen geluk met mijn e90... niemand die hier iets vanaf schijnt te weten...

Terug naar “Interieur en audio”