Ik vroeg de dealer of ze mij een brief hadden gestuurd als ik zelf geen contact had opgenomen en ze zeiden van niet
Terugroepactie
- speedy
- NMC Legend

Bericht
Hmm dan weet ik het ook niet.... zullen misschien wel onderscheid maken tussen (nieuw) geleverde auto's of auto's die alleen voor onderhoud komen.
Ik vroeg de dealer of ze mij een brief hadden gestuurd als ik zelf geen contact had opgenomen en ze zeiden van niet
- Robert
- NMC Moderator

Bericht
(Ook vanmiddag een belletje gehad dat de waterpomp binnen was, de afspraak voor dinsdag was op voorhand gemaakt.)
Mooi! Kunnen ze eerst oefenen op jouw MINI. En dan kan ie dinsdag bij mij goed gemonteerd worden....speedy schreef:Pomp was nu wel binnen en word maandag ochtend bij mij geplaatst !
- speedy
- NMC Legend

Bericht
Uhh zullen we ruilenRobert schreef:Mooi! Kunnen ze eerst oefenen op jouw MINI. En dan kan ie dinsdag bij mij goed gemonteerd worden....speedy schreef:Pomp was nu wel binnen en word maandag ochtend bij mij geplaatst !![]()
![]()
(Ook vanmiddag een belletje gehad dat de waterpomp binnen was, de afspraak voor dinsdag was op voorhand gemaakt.)
- marcel&mirell
- 4 op een rij!

Bericht
Dit had ik even gemist .
Maandag mini denhaag maar eens even bellen hoe of wat .
Echt schandalig dat je hier niet over wordt geïnformeerd , terwijl de verkoper rond de jaarwisseling nog even netjes bellen of de mini nog bevalt en of hij nog wat kon betekenen .Dit dus !!!!
Echt schandalig dat je hier niet over wordt geïnformeerd , terwijl de verkoper rond de jaarwisseling nog even netjes bellen of de mini nog bevalt en of hij nog wat kon betekenen .Dit dus !!!!
- philip68
- 4 op een rij!

Bericht
Elke vraag die je stelt weet hij 100 keer beter en van het ratelen van de MCS had hij een jaar geleden nog helemaal niets over gehoord (terwijl er al diverse reparaties van ontevreden klanten waren)
Je voelt hem al komen: Bij mijn vraag over de waterpomp aanpassing (maandje geleden)zei deze beste man: "Ach, dat is gewoon reclame van Mini"....Huh???? Als er echt wat is dan horen wij het meteen.... Ik vraag mij af of deze man daadwerkelijk in orde is en zo ja, wat een anti reclame voor BMW en BMW Den Haag!
Misschien is het nu wel doorgedrongen bij de servicedesk en zo niet, dan zal ik er op aandringen! Ze zijn verplicht alle info aan je door te geven!
Bij Mini/BMW Den Haag zit bij de servicedesk (geloof de manager) die echt het liefst helemaal niets wil doen.marcel&mirell schreef:Dit had ik even gemist .
Elke vraag die je stelt weet hij 100 keer beter en van het ratelen van de MCS had hij een jaar geleden nog helemaal niets over gehoord (terwijl er al diverse reparaties van ontevreden klanten waren)
Je voelt hem al komen: Bij mijn vraag over de waterpomp aanpassing (maandje geleden)zei deze beste man: "Ach, dat is gewoon reclame van Mini"....Huh???? Als er echt wat is dan horen wij het meteen.... Ik vraag mij af of deze man daadwerkelijk in orde is en zo ja, wat een anti reclame voor BMW en BMW Den Haag!
Misschien is het nu wel doorgedrongen bij de servicedesk en zo niet, dan zal ik er op aandringen! Ze zijn verplicht alle info aan je door te geven!
- GreyCooperS
- Forum Junky
- philip68
- 4 op een rij!

Bericht
Gewoon lekker naar Beek gaan, dat hele garantie gel*l .
Die kerels bij Mini Den Haag beschikken over onkunde wat je uiteindelijk toch op de lange termijn geld gaat kosten.
Hahaha, was al volledig bekend bij mijmso schreef:@Philip: zoek is op het forum naar bmw den haag
Gewoon lekker naar Beek gaan, dat hele garantie gel*l .
Die kerels bij Mini Den Haag beschikken over onkunde wat je uiteindelijk toch op de lange termijn geld gaat kosten.
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Mini den haag is gewoon degene die het beste de instructie van MINI Nederland uitvoert. Hetzelfde voor MINI Amsterdam. Toevallig allebei eigendom van de importeur, in tegenstelling tot alle andere dealers?
Alles ontkennen, standaardantwoord "nooit van gehoord" is de instructie die aan alle dealers is gegeven.
Andere dealers zijn meer klantgericht, dus weigeren soms de harde instructie op te volgen.
Dus ik verwijt MINI Nederland/importeur meer dan dat ik de dealer verwijt.
mijn opinie...
Alles ontkennen, standaardantwoord "nooit van gehoord" is de instructie die aan alle dealers is gegeven.
Andere dealers zijn meer klantgericht, dus weigeren soms de harde instructie op te volgen.
mijn opinie...
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- philip68
- 4 op een rij!

Bericht
Eigenlijk samengevat: Mini Nederland is totaal niet klantgericht! Eigenlijk vette schande en een reden om geen BMW of mini te rijden.....Heb jarenlang Nissan 350Z gereden, alle garanties (en meer) netjes uitgevoerd! echt topservice!Marcel Always Open schreef:Mini den haag is gewoon degene die het beste de instructie van MINI Nederland uitvoert. Hetzelfde voor MINI Amsterdam. Toevallig allebei eigendom van de importeur, in tegenstelling tot alle andere dealers?
mijn opinie...
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Wij hebben gewoon netjes een brief van de dealer gehad 2 weken geleden.
We hadden al een afspraak voor 7 feb. Maar vorige week belde ze op dat de waterpomp ernog niet was.
Dus daar moeten we nog een keer voor terug.
Dus wij klagen niet.
We hadden al een afspraak voor 7 feb. Maar vorige week belde ze op dat de waterpomp ernog niet was.
Dus daar moeten we nog een keer voor terug.
Dus wij klagen niet.

Onze sponsors