Terugroepactie
- Getzz
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik heb al een tijdje de brief in huis van de Duitse dealer. Vrijdag ga ik er maar eens langs...al is dat meer voor de NAVIRobert schreef:Lijkt erop dat je dan de eerste bent... Volgende week mag de mijne effe een keertje bij de dealer langs. Heb nog geen bericht gehad dat de onderdelen er niet zouden zijn.
Men was wel erg nieuwsgierig hoe ik aan de terugroep-info kwam, zonder een briefje van MINI.
- volumex
- Enthousiast

Bericht
Ik heb geen brief ontvangen over een waterpompprobleem, hoewel onze MINI Cooper S wel binnen de genoemde productierange valt. Inmiddels (bij 29.000 km op de teller) wel de pomp laten vervangen omdat deze lek bleek. Belachelijk snel dat zo'n ding kapot gaat. En mijn dealer nog vertellen dat dit nu eenmaal kan gebeuren, ook bij die idioot lage kilometerstand. Ik mocht gewoon het volle pond afrekenen. Dat brengt me op de volgende vraag: wat is nou precies het probleem waarvoor de pomp volgens de recall actie moet worden vervangen/valt het euvel aan mijn pomp onder de recall actie?
Frank
Frank
- speedy
- NMC Legend

Bericht
hadden er 65 in bestelling
Dusseldorf belt mij gelijk als die binnen isRobert schreef:Lijkt erop dat je dan de eerste bent... Volgende week mag de mijne effe een keertje bij de dealer langs. Heb nog geen bericht gehad dat de onderdelen er niet zouden zijn.
Men was wel erg nieuwsgierig hoe ik aan de terugroep-info kwam, zonder een briefje van MINI.
- speedy
- NMC Legend

Bericht
Het staat wel ergens volgens mij .....
Gaat om iets van kortsluiting in waterpomp door hitte van de turbo en daardoor kan de auto in vlammen opgaan
Dus er komt een andere ( vernieuwde) waterpomp in
Maar zijn voor zover ik weet nog bij niemand in nederland geplaatst want de dealers wachten op de pompen
Brief krijg je denk ik niet
Gaat om iets van kortsluiting in waterpomp door hitte van de turbo en daardoor kan de auto in vlammen opgaan
Dus er komt een andere ( vernieuwde) waterpomp in
Maar zijn voor zover ik weet nog bij niemand in nederland geplaatst want de dealers wachten op de pompen
Brief krijg je denk ik niet
- speedy
- NMC Legend

Bericht
Normaal gesproken krijg je de oproep als je voor onderhoud naar de dealer gaat of voor apk ofzo , de nederlandse dealers zullen niet snel een brief sturen naar alle klanten wat ik heb begrepen
Frankie heeft brief van duitse dealer gehad
Denk dat jij gewoon een normale pomp hebt want die pompen zijn nog niet geleverd in nederland.
Denk dat jij gewoon een normale pomp hebt want die pompen zijn nog niet geleverd in nederland.
Onze sponsors